Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad sker der lige for al den blog spam?

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 6 person

Peter Suhm:

Så vidt jeg kan se er både brugeren og blogindlæggene slettet nu.. Hvor er det fedt at se så hurtig reaktion! :)

Ja det var så MIG der var hurtig og slette det, og IKKE amino.

Men TAK :-)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 10. Sep 07
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 22:56
Gennemsnit 3,4 stjerner givet af 5 person

Christian Senna:

Du skriver:

så travlt med hele tiden at gøre opmærksom på sig selv, ved at lave det ene reklame indlæg efter det andet, på den ene eller anden måde, istedet for at bruge tiden på at få lavet noget god SEO

Nu er det jeg laver jo rent faktisk en del af god seo, og har mere at gøre med seo en det har at gøre med reklame

Så er det jo bare fint :)

Jeg gider egentlig ikke diskutere det, men du burde måske overveje at jeg ikke er den eneste der har fået det indtryk af dig! Om det er rigtigt eller ej, det ved jeg ikke... Du bruger meget tid på at forsvare dig selv, istedet for at overveje hvorfor folk som mig nogle gange bliver lidt mistroiske!

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:59
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 6 person

Kan på ingen måde se at der er noget at være mistroisk over for. Uanset om der er tale om reklame eller om seo.

Jeg er ikke den eneste der gør det, og jeg er ikke den der gør det mest. Jeg er bare den der for mest opmærksomhed på det.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 10. Sep 07
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 23:04

Christian Senna:

Kan på ingen måde se at der er noget at være mistroisk over for. Uanset om der er tale om reklame eller om seo.

Jeg er ikke den eneste der gør det, og jeg er ikke den der gør det mest. Jeg er bare den der for mest opmærksomhed på det.

Det er jo netop det der er problemet...

Skal vi ikke bare lukke den her? Du forstår umiddelbart ikke hvad det er det handler om, og jeg har opnået hvad jeg ville - at få blogoversigten tilbage i en overskuelig form!

Jeg håber du får en milliard indgående links og overhaler demib og rosenstand i google!

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:09
Gennemsnit 3,3 stjerner givet af 7 person

Jo jeg forstår dig godt, og jo lad os lade den ligge :-)

Og tak det håber jeg også hehe

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)