Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Konvetere Facebook gruppe om til Facebook side...Hvordan?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 294
Skrevet kl. 11:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa faldt over en blog for et stykke tid siden hvor der stod nævnt at man kan lave en gruppe om til en side" fanside eller hvad man nu kalder det, hvordan gør man det ?

eller er det for sent  ? :)

M  dfdf

Fra Silkeborg
Tilmeldt 15. Nov 08
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 11:41

Hej Kim

Hvad er problemstillingen med at havde det som en gruppe og ikke en fanside? Vi har 400 medlemmer i vores Sinful gruppe men skal da også skifte nu hvis der er nogle problemer med det?

Tilmeldt 20. Aug 06
Indlæg ialt: 144
Skrevet kl. 11:56

Fansider er indekserede i Google, og kan læses af folk der ikke er på Facebook.

Fra en gruppe kan man invitere ALLE venner. Det kan man ikke fra en fanside. Det er en styrke viral-mæssigt, men nyttelyst hvis det alligevel er begrænset hvor mange der vil være fan af MitNyeFirma ApS.

Du kan tilføje ekstra lir på en fanside. Det er det (relativt) nye træk fra Facebook for at få brugerne til at fatte, at det ikke altid bare er en gruppe man skal lave. Musikere kan lave et faneblad med deres musik etc.

Fansider har besøgsstatistik.. det har grupperne ikke

Hvis man vil annoncere via det som hedder social ads, så lader det sig kun gøre på en fanside. Det er den slags reklamer, hvor man betaler for at alle DeepUndercovers venner ser det, hvis deepundercover bliver fan. Pr. default vil den info dukke op hos nogle af deepundercovers venner, men langt fra alle. Chancen for den dukker op stiger i takt med der er flere i det nærmeste netværk der også bliver fans.

Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 294
Skrevet kl. 12:00

Jeg har som sagt også en gruppe på omkring 400 medlemmer,  jeg jeg er godt klar over at facebook pages er bedre end facebook grupper,  den primære grund til at jeg vil skifte er at jeg kan smide statusbeskeder til alle i medlemmer, det kan man ikke i en gruppe. :(

nogen der kan hjælpe ?

M  dfdf

Tilmeldt 20. Aug 06
Indlæg ialt: 144
Skrevet kl. 12:06

nå ja, jeg glemte topic..

Det er ikke længere muligt. I Facebooks FAQs henviser de til at modellen er at oprette en Page, og sende besked til alle gruppen om dens eksistens.. Tørt svar Devil

We're no longer able to convert Facebook Groups into Pages. You're welcome to create a Page and notify your Group members that you'll be using the Page instead of the Group going forward. If your Group has too many members to send them a message, we unfortunately aren't able to provide you with any other solutions for how you might contact them about this change.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)