Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Åbningstilbud

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Nov 07
Indlæg ialt: 402
Skrevet kl. 21:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad gav I af tilbud da I åbnede jeres butik (tænker mest fysisk butikker)?? Og hvor lang en periode?

Webshop med kvalitet i børnehøjde - www.vildbasser.dk

Fra Albertslund
Tilmeldt 3. Nov 08
Indlæg ialt: 299
Fra  Jafri Media Skrevet kl. 21:35

Det kommer jo an på hvilken butik det er du åbner.. 

Da jeg og min partner starteh de vores lille forretning, havde vi tilbud i åbningsugen og herefter et nyt "slagtilbud" hver uge... 

Hvis jeg havde en mere fysisk butik, ville jeg nok bare give procenter i hele åbningsugen og så hver dag i ugen have et nyt tilbud som gjorde at folk kom igen og igen.. Sådan så du fokuserede på at sælge 5-7 ting med meget stor rabat (alt efter åbningsdage).. og så gjorde at de samme kunder måske kom igen flere gange i løbet af åbningsugen.. 

Håber du kunne bruge mit svar

Jafri Media - Hjemmesider fra 1598 ekskl. moms. Se mere på jafri.dk

Fra Albertslund
Tilmeldt 3. Nov 08
Indlæg ialt: 299
Fra  Jafri Media Skrevet kl. 21:36

Lige lidt stavefejl: 

starteh = startede

Jafri Media - Hjemmesider fra 1598 ekskl. moms. Se mere på jafri.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:28

Da vi åbnede butik for 2½ år siden havde vi ingen åbnigns tilbud. Vi skabte hype omkring os - ved at lave lidt anderledes stemning med dj/live musik, servere øl/vand/vin - samt lidt godt spise til ganen. Syntes ikke man behøver at nedsætte sine vare med 25% procent. I og med at det hele er nye vare. Find en anden god måde at lokke folk ind.

Lav evt. en konkurrence eller andet :)

Hvis du har en kundeklub uge 1- kan du evt. sige at ved indmelding (som self er gratis ALTID og forevigt) får de et gavekort på 100 kr eller 200 kr.

+ de opsparer x antal % på kunde kortet. Eller give dem en t-shirt. Kan huske da vi var med i tøjkæden Jefferson - og kundeklubben blev lanceret. Der fik alle dem der tilmeldte sig i en given periode en tshirts med logo samt en taske. På t-shirten stod der "får du for lidt" + noget jeg ikke kan huske. Det virkede mega godt - og vi har stadig mange er de gamle kunder fra dengang. Og ser stadig af og til en sådan t-shirt. Og det er 4 år siden :)

Hos os er det 5%, det virker super godt og folk er rigtig tilfredse med det. + Det giver os en billig måde at markedsføre sig på. Du kan sende sms ud for 20 øre pr næse. De penge er givet meget bedre ud end en avis annonce.!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)