Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad gør i, når i sælger design?

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 8. Jun 09
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 22:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Det vil jeg også mene er dårlig stil.

Når en kunde betaler for et design, mener jeg han/hun skal have den fulde ret over designet, og dermed også PSD'erne

Tilmeldt 25. May 06
Indlæg ialt: 1020
Fra  Payday A/S Skrevet kl. 23:13

PSD-SpørgeJørgen:

Når en kunde betaler for et design, mener jeg han/hun skal have den fulde ret over designet, og dermed også PSD'erne

Det kan godt være jeg nu spørger meget dumt: Men hvordan kan man bruge et design, hvis man ikke får PSD-filerne?

Og til dit spørgsmål: Jeg er ved at få lavet et design, som bliver leveret i PSD-filer. Disse afleveres så til programmørerne, som ordner resten.

Men jeg tror, det er vigtigt, at du informerer din kunder om, at du 'kun' leverer PSD-filer.

Held og lykke med det.

Fra Kalundborg
Tilmeldt 13. May 08
Indlæg ialt: 908
Skrevet kl. 23:21

Ja, de gange jeg har set det har det også mest været når folk har lavet ændringer mm. i logo for at få det til at passe til et nyt website og så har de kun udleveret topbanneret.

Reklameshoppen.dk nu med et super tilbud på Flyers til nystartede

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:00

Var det ikke en ide at

• Finde en kunde
  • Lave design ud fra kundens ønsker
  • Arbejde sammen med en programmør som kan slice det ud til et cms system - som evt. joomla
  • Kunne levere at færdigt produkt til kunden - som de fleste andre webdesignere.

Fx. det ville afholde mig at benytte en som kun kan lave designet - jeg vil finde det meget nemmere at finde en som kan levere det samlet til mig.! Da jeg ikke skal have kontakt til flere end dig.

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)