Hej Excel kan lave næsten alting - det er ikke sikkert at det er det bedste program til alting - men næsten alting kan laves i det. Mange af os, bruger dog excel til en hel masse - og mange gange bruges kun et fåtal af funktionerne, mens vi selv må lave det manuelle arbejde. Hvad kan jeg hjælpe med:
Jeg bruger både almindelig excel og VBA alt efter opgaven. Design og automatisering af Excel Ark - kontakt mig, så kan vi snakke om opgaven. Mvh. Jacob Koch
|
Jacob Koch:Hej
Excel kan lave næsten alting - det er ikke sikkert at det er det bedste program til alting - men næsten alting kan laves i det.
Er der noget, der ikke kan laves i Excel
Jeg har set mange her på Amino, der har efterlyst et godt regneark til kørselsregnskab. Lav et og opload det gratis - på den måde kan du vise dine evner indenfor Excel-kunsten....
Måske du kan lave det, så det passer til en iPhone (formoder iPhone har excel) - min iPhone-lignede HTC har det i hvert fald...
Rigtig go' fornøjelse.
PS. Dem der ved hvad VBA er, har ikke brug for Excel-hjælp Måske du burde uddybe det....., for i bund og grund er det jo VBA'en, der gør hele forskellen.