Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Freelancer tilbyder hjælp til Excel, Automatisering og redesign af Excel Regneark

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 18. Mar 09
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 19:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Excel kan lave næsten alting - det er ikke sikkert at det er det bedste program til alting - men næsten alting kan laves i det. Mange af os, bruger dog excel til en hel masse - og mange gange bruges kun et fåtal af funktionerne, mens vi selv må lave det manuelle arbejde.

Hvad kan jeg hjælpe med:

• Mindske tidsforbruget i Excel, ved at fjerne manuelt rutinearbejde (lad excel gøre arbejdet)
  • Automatisering af indlæsning af data (f.eks. hente data fra internettet til videre behandling i Excel
  • Finde den viden frem, der ofte ligger i excelark omkring virksomheden
  • Virke som helpdesk, når nu ikke lige programmet vil som du vil

Jeg bruger både almindelig excel og VBA alt efter opgaven.

Design og automatisering af Excel Ark - kontakt mig, så kan vi snakke om opgaven.

Mvh.

Jacob Koch

Tilmeldt 25. May 06
Indlæg ialt: 1020
Fra  Payday A/S Skrevet kl. 20:44

Jacob Koch:

Hej

Excel kan lave næsten alting - det er ikke sikkert at det er det bedste program til alting - men næsten alting kan laves i det.

Er der noget, der ikke kan laves i Excel Stick out tongue

Jeg har set mange her på Amino, der har efterlyst et godt regneark til kørselsregnskab. Lav et og opload det gratis - på den måde kan du vise dine evner indenfor Excel-kunsten....

Måske du kan lave det, så det passer til en iPhone (formoder iPhone har excel) - min iPhone-lignede HTC har det i hvert fald...

Rigtig go' fornøjelse.

PS. Dem der ved hvad VBA er, har ikke brug for Excel-hjælp Big Smile Måske du burde uddybe det....., for i bund og grund er det jo VBA'en, der gør hele forskellen.

Fra København
Tilmeldt 18. Mar 09
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 03:49

Hej 

Ja jeg så godt at der var nogle der eftersøgte sådan et ark - men jeg så også at der var flere som havde nogle udemærkede, som de tilbød at sende til folk.

Du har ret mht. VBA - ved man hvad det er, så behøver man ikke så meget hjælp (selv om vi alle kan bruge det engang imellem) - i stedet for at skrive VBA, kunne man jo skrive at meget at det manuelle arbejde i Excel kan laves automatisk ved hjælp af Makroer - og det er sjovere at lave forretning end lave manuelle rutiner i excel.

Mvh.

Jacob

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)