Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Min Skør ide

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Køge
Tilmeldt 8. Jun 09
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 16:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg har en ide Mod Tornado måske er jeg Skør  det ved jeg ikke Confused   men den vil nok hjælp mange af mennesker Mod Tornado attack også vil man nok spar nok  usd:P eller hvad valuta det har . 

Men Ide Gå ud på og Beskytte Hus mod Tornado

jeg har iden mend jeg ved ikke hvordan man kom ud med den

Noget da ved vor man skal henviste hen ? med så noget Skør  ide ?

Nej de er ikke joke.

vis da er noget da ved en vor jeg kan finne et god website så jeg kan henviste mig selv der for se vis ide er godt eller ej XD ...

Ps. jeg er Ordblind :)

Fra Roskilde
Tilmeldt 28. May 09
Indlæg ialt: 802
Fra  Web-Creation.dk Skrevet kl. 13:29

Hej.

Hvis du vil have din ide ud i verdenen, så syntes jeg at du skulle starte en hjemmeside op, hvor du fortæller lidt om hvad det er du har tænkt dig, og hvad ideen går ud på.

Med lidt markedsføring hist og her, så tror jeg godt at du kunne få en sådanne side til at blive velbesøgt :)

// Emil

Web-Creation.dk

Billige webløsninger! 

Tilmeldt 16. Sep 08
Indlæg ialt: 392
Skrevet kl. 13:38
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej George M sikke dog en vidunderlig selvtillid!

Ang. din ide så er der et kæmpe potentiale i den, hvis du laver et hjemmeside på engelsk, og søgemaskine optimerer den på ordet tornado så har du et rigtigt godt fundament.

Men det er da superfedt med sådan en selvtillid! og når ideen tilmed er god så kan det ikke gå helt galt.

Fra Holstebro
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 17:14

Hej George M,

Som jeg læser dit indlæg, så har du på nuværende tidspunkt en idé og altså ikke noget færdigt produkt? Da ingen jo kan være i tvivl om, at hvis din idé er praktisk holdbar, så er potentialet enormt. Hvis det er tilfældet ville jeg holde lidt på idéen endnu og begynde med at undersøge, hvad det kræver rent teknisk/mekanisk at få lavet en prototype.

Til det ville jeg nok søge hjælp på nogle mere opfinderrelaterede hjemmesider (jeg kender desværre ikke nogen, men de findes garanteret), men prøv at google det.

2 GB Gratis Online Backup på www.bzcure.dk
Be secure with bzcure.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)