Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Aminotastic 09

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Gram
Tilmeldt 8. Jan 07
Indlæg ialt: 352
Skrevet kl. 12:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hermed skal lyde en hilsen til alle de Aminoer jeg nåede at netværke med i Valby, og et "vi ses næste gang" til alle dem jeg ikke nåede:-)

Det var en virkelig "energivenlig" dag - hvor jeg fik mange gode guldkorn og kontakter med hjem.

Jeg vil gerne kommentere på følgende oplevelser:

Lykke's "show" : Talekursus - sikke en energi, entusiasme og ønske om at bringe budskabet "over disken" - så alle kunne få noget med hjem.

Martin Thorborgs indlæg: Lige ud af posen med meget stor personlighed - hvad angår diskussionen om at ændre på amino, og tilbyde et betalingsabonnement, det tror jeg er en god ide, da man nogen gange har en fornemmelse af, at de "mavesure" ikke konstruktive kritikere fylder en del.

Mikkel deMib : Godt indlæg at køre hjem til Jylland på, dejligt at kunne grine af "virkligheden" - tænkte bagefter: "Fræk som en "slagterhund" men underholdende som en Cirkushest".

Hvad angår arrangementets afviklingning, forplejning og rammerne - så er det til et 12 tal.

Så arrangører giv jer selv et "klap på skulderen" - og vi kommer igen til næste år - OGSÅ selvom det bliver på Sjælland - Danmark er så lille et land, så det betyder ikke

Med venlig hilsen

Lillian Pabst

www.pabst.gpnworld.com - MISSION POSSIBLE........

Fra Hanoi
Tilmeldt 9. Jan 07
Indlæg ialt: 577
Fra  ComOnline - er du ikke online, så kommer du det Vietnam Rejser Skrevet kl. 12:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er helt enig med dig Lillian.

Det var et super arrangement, bare en skam det var så presset med tiden.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)