Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan får man en blog

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Ørbæk
Tilmeldt 8. May 09
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 17:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer!

Jeg kan jo forstå at det er vigtigt med en blog. Så nu må jeg ha' lavet en, men hvad gør man.

Inden jeg bruger for mange timer om det på google, så vil jeg da gerne lige høre, hvad I har at sige.

Hilsen Anita

www.atdesign.dk 
Vi laver NÆSTEN ALT i reklame!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:24
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 4 person

Du kan lave en gratis på amino. Du eneste du skal gøre er at klikke på blogs i den blå menu foroven.  Herefter opretter du en.

Den vil dog ikke blive synlig på amino før du har 500 karma point Embarrassed

Du vil dog ret nemt kunne blive fundet i Google, da den er ret venlig over for Google. Og i øvrigt også over for dig, med hensyn til brugerflade.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:38
Fra København
Tilmeldt 11. Jun 08
Indlæg ialt: 661
Fra  Signifly ApS Skrevet kl. 17:46

www.blogspot.com er også rimelig brugt.

Hvis du kan sige mere om hvad du vil med din blog, hvor meget tid du har tænkt dig at bruge på den, osv. kan vi bedre guide dig til det helt rigtige system :)

Boldrer mig med de kreative wunderkids i Signifly - et Digitalt Bureau i København. Altid en god Amino-pris.

Fra København
Tilmeldt 19. Mar 09
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 22:40

Jeg vil anbefale wordpress.org, hvis du ønsker selv at kunne styre alt på din blog (design osv). Det kræver dog, at du installerer bloggen på dit eget domæne. Skriv hvis du har brug for råd i den forbindelse...

Fra Værløse
Tilmeldt 1. Jun 09
Indlæg ialt: 410
Skrevet kl. 23:41

Få et godt webdesign til en lav pris på owix.dk - drevet af unge iværksættere

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 23:46
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Hej Anita

Hvis du vil noget seriøst med din blog, skal du ikke lægge den på hverken den ene eller den anden gratis platform. Du har ganske enkelt ikke kontrol nok over den på den måde.

Få hjælp af en af de dygtige til den slags her på Amino - f.eks. Anders Saugstrup, Brian Brandt, Lars Bachmann m.fl. Som andre har nævnt: Wordpress er klart den bedste, og selve softwaren er gratis. Men ingen professionel blog bør ligge uden for egen kontrol - så få dit eget domæne til den.

Held og lykke!

Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Indlæg ialt: 999
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 23:55

Synes bestemt også du burde have dit eget domæne og bruge wordpress. Det er ret nemt at sætte op, men hvis du vil have noget helt specielt ud af din blog, så kan jeg varmt anbefale Claus Heinrich, der er en vildt dygtig programmør og hjalp mig med en masse tilrettelser for et par år siden da jeg var helt grøn (er jeg skam stadig på flere områder, når det gælder WP). Jeg ved dog ikke om Claus sætter WP op for kunder.
Og selvfølgelig Anders Saugstrup. Jeg kommer til at bruge Anders til opsætning af WPMU, lige så snart der er tid til det nye projekt. Kan helt klart anbefale Anders.

William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk

Fra Hobro
Tilmeldt 26. Mar 08
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 21:47

Hej,

jeg har selv lige fået min blog op at stå efter flere tilløb...hvis du vælger at lave en wordpress-blog (wordpress.org) er her et rigtig godt og nemt program til at designe den - og få den til at se flot ud uden at være en designhaj (det ved jeg naturligvis ikke om du er, så tag tippet i den mening det er skrevet Wink )

www.artisteer.com

Hav en god aften,

Mette, Ko og Ko

Mette Osland Pedersen Ko og Ko - Økologi til børn

Økologiske basisvarer til ungerne

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 01:30

Anita Thagaard:

Jeg kan jo forstå at det er vigtigt med en blog. Så nu må jeg ha' lavet en, men hvad gør man.

Inden jeg bruger for mange timer om det på google, så vil jeg da gerne lige høre, hvad I har at sige.

Men du skal tænke på at du skal ikke bare have en blog fordi det er "smart". Du skal have en blog hvis du har en plan med den. Hvis du laver den bare fordi andre også har, så går der ikke ret lang tid før du går død i den og ikke opdaterer den. For at den skal have en vis effekt, så skal du skrive regelmæssigt i den.

Det du kan bruge den til også er at du kan skrive artikler om dine produkter eller lign og så linke til din hjemmeside. Så skal du blot sørge for at bloggen ligger på et andet webhotel end hvor du har din hjemmeside.

Men brænder du for det, så go for it :)

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)