Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

en anvendelig hjemmeside

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, er der nogen der ved, hvor man kan erhverve sig en hjemmeside, som dur professionelt, også til at komme frem på google.

Hvad koster det at få lavet en hjemmeside. Jeg tænker også, hvad når jeg ønsker at ændre i hjemmesiden efterfølgende, for det kan jeg måske ikke bare gøre..?

Og, det er vel mig selv, der laver tekstens indhold?

Tager det lang tid at lave?

Susanne wilde

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 00:06
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Susanne,

Om et øjeblik bliver du sikkert væltet af hjemmeside-folk, som gerne vil hjælpe dig med at bygge sådan en hjemmeside.

Priserne vil formentlig begynde helt nede på et par tusinde kroner, og til den pris skal du forvente en standard-hjemmeside, bygget over en skabelon.

Skal du have en mere fancy hjemmeside med unikt design, skal der flere penge på bordet. Og skal den kunne mere end blot vise nogle hele basale sider, skal der sikkert endnu flere penge på bordet.

Det du skal gå efter, hvis du selv skal kunne ændre på teksten hen ad vejen, er et såkaldt CMS (Content Management System), som giver dig selv muligheden for at oprette flere sider, ændre i teksten, indsætte billeder m.m.

Held og lykke med siden, og skriv endelig herinde, hvis du har flere spørgsmål.

Fra Kalundborg
Tilmeldt 13. May 08
Indlæg ialt: 908
Skrevet kl. 00:09
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Hej Susanne

Prisen på en hjemmesiden afhænger af en lang række ting, så som hvor mange sider skal der være man kan klikke sig ind på og hvor meget design arbejde skal der laves. Så der er det nok en god ide at lave en grovskitse som du kan præsentere.

ang. teksterne, så det du leder efter kaldes for et CMS (Context Management System) som er et system hvor du kan logge ind på din side og ændre teksterne. Når du er logget ind så kommer teksterne frem i bokse som når man skriver mails. De fleste systemer er ret nemme arbejde med og kræver ingen programør erfaring.

Hvis du kommer med et oplæg til din side så er jeg sikker på at du nok skal få nogle gode tilbud herinde..

mvh Thomas

Reklameshoppen.dk nu med et super tilbud på Flyers til nystartede

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 00:14
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hvis du vil have en god side inklusiv CMS ville jeg sige 2000,- kr. Mere ville jeg ikke selv offere på en side! Men hvis der skal være shop og alt det andet crap så skal du nok starte noget højre.

Held og lykke med siden!

Fra København
Tilmeldt 9. Aug 08
Indlæg ialt: 786
Skrevet kl. 00:17

Hej Susanne

Frank og Thomas har svaret på det meste, og jeg vil gerne tilbyde at lave din hjemmeside - professionelt i et CMS. Du kan således efterfølgende selv redigere indholdet.

Ja, det vil være dig selv der laver sidens tekst.

Afhængig af størrelse og hvor omfattende den er, kan leveringstiden variere.

Vejl. priser findes på min hjemmeside, men lad os tage en dialog, så kan jeg lave et tilbud til dig.

Mvh

Brian Jørgensen
ComputerLab.dk

Leverandør af: CMS, websites, IT support, grafisk design, foto, billedbehandling mv. Se: www.ComputerLab.dk

Fra Århus
Tilmeldt 4. Jan 09
Indlæg ialt: 144
Skrevet kl. 00:21

Hej Susanne

Du er meget velkommen til at kontakte mig. Så finder vi en rigtig god amino pris til dig. :)

Jeg kan kontaktes på: kristian@de-4.dk

Med venlig hilsen
Kristian Kristensen

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:23

Mange tak for alle 3 svar. Jeg skal ikke sælge fra en shop på siden, men reklamere for min virksomhed. Det er vigtigt at jeg selv kan rette bagefter i tekster hen ad vejen.

Hvor lang tid tager det normalt at lave en hjemmeside?

Jeg skal ikke bestille en hjemmeside lige her og nu, men skal helt sikkert snarest se på et tilbud.

susanne wilde

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 00:26

susanne Wilde:

Hvis jeg skulle bestille en hjemmeside, ville jeg forvente, at sådan en skabelon-baseret sag højst skulle tage en uge (med mindre der var meget travlt hos udbyderen), mens en side med unikt design vel i sagens natur tager noget længere tid.

Fra København
Tilmeldt 9. Aug 08
Indlæg ialt: 786
Skrevet kl. 00:46

susanne Wilde:

Det kommer som sagt an på hvor omfattende den er. Men alt fra et par dage og opefter. Når du er klar, skal du være velkommen at tage kontakt til mig.

Mvh
Brian

Leverandør af: CMS, websites, IT support, grafisk design, foto, billedbehandling mv. Se: www.ComputerLab.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:37

Hej Susanne,

Jeg hopper med på vognen af webfolk med et podukt der passer lige til dig hehe

For at gøre min salgstale kort er det du får hos mig:

• CMS baseret hjemmeside hvor jeg hjælper dig løbende med at lægge nye ting ind.
  • Et unikt design, der ikke er lavet fra en skabelon.
  • Super service - skulle der være en vigtig rettelse kl 11 om aftenen - så ringer du bare og så bliver det gjort! :)

Hvis det lyder interessant så kontakt mig gerne på:
e-mail:     renew@webspeed.dk
mobil:      27 28 06 19

Så sender jeg gerne nogle referencer på mine tidligere designs...

Husk at nævne at du er inde fra Amino - så laver vi en god pris :)

Mvh René W.

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)