mærkelig tegn i mine mail på mac.
Tilmeldt 20. Apr 07
Slettet bruger
Skrevet
05-06-2009 kl. 13:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Hej
Til min store irritation, kan jeg ikke besvare en mail i mit mail program på mac, uden at tegn bliver kinesiske eller mærkelige tegn, når de modtages af dem jeg sender til.
Jeg har opsat gmail og smart webmail i programmet.
nogen der aner hvad jeg kan gøre?
Svar
Fra København
Tilmeldt 8. Aug 08
Brian Jørgensen
Skrevet
05-06-2009 kl. 14:05
Svar
Hej Pia
Det plejer at kunne løses på følgende måde - Hvis du bruger Entourage? Eller bruger du Apple Mail?
Luk Entourage Slet filen: Bibliotek/Caches/com.microsoft.browserfont.cache Start Entourage igen.
Mvh Brian
Svar
Leverandør af: CMS, websites, IT support, grafisk design, foto, billedbehandling mv. Se: www.ComputerLab.dk
Tilmeldt 20. Apr 07
Slettet bruger
Skrevet
05-06-2009 kl. 14:11
Svar
tusind tak for svar
jeg bruger apple mail er det det samme så?
mvh Pia
Svar
Fra København
Tilmeldt 8. Aug 08
Brian Jørgensen
Skrevet
05-06-2009 kl. 14:20
Svar
Nej, det er kun til Microsoft Entourage. Men det lyder helt klart som et font problem. Har du en font manager kørende? Har du installeret en ny font for nylig? Mvh Brian
Svar
Leverandør af: CMS, websites, IT support, grafisk design, foto, billedbehandling mv. Se: www.ComputerLab.dk
Tilmeldt 20. Apr 07
Slettet bruger
Skrevet
05-06-2009 kl. 16:27
Svar
tak for dit svar
jeg ved ikke om jeg har en font mannager kørende? hvordan finder jeg ud af det. Jeg har ikke installeret en ny font.
mvh Pia
Svar
Fra København
Tilmeldt 8. Aug 08
Brian Jørgensen
Skrevet
05-06-2009 kl. 16:45
Svar
Du kan prøve at slette denne fil: Bibliotek/Preferences/com.apple.mail.plist
Men så vil du skulle opsætte din mailkonto igen, næste gang du starter Apple Mail.
Mvh Brian
Svar