Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger en dygtig designer

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Stenløse
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 449
Fra  VATO - Programmering & Design Skrevet kl. 15:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej :) Mit navn er Simon og jeg er 16 år gammel.

Jeg går med en lille entreprenør i maven og søger en makker eller to til at føre nogle sjove projekter ud i livet. Jeg er selv koder, og er habil i PHP, MySql, CSS, HTML osv, men jeg mangler nogle til at komplementere mine egenskaber.
F.eks er jeg ikke specielt god til at designe, så det kunne være fedt, hvis du var dygtig til dette.

Du må også gerne være koder ligesom mig, men der er helt klart brug for en designer :)
Du skal helst være omkring min alder, være frisk på at arbejde ulønnet, men mod på at havde sjovt og lære en masse sammen med mig.

Vi kommer til at eje projektet sammen, så der ligger ingen skumle tanker bag.
Ligeledes, deler vi også udgifterne. Det vigtigste for mig er at lave et fedt produkt, samt møde nogle cool mennesker i forløbet.
Da jeg nu har det meste af sommeren fri, kunne jeg godt tænke mig at komme igang hurtigst muligt.

Er du frisk? Jeg håber at høre fra dig / jer :) Skriv endelig, hvis i har nogegn spørgsmål.

Mvh Simon Thomsen.

Fra København
Tilmeldt 25. Mar 07
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 15:20

Hvis jeg var din alder og havde fri hele sommerferien, så havde jeg sgu meldt mig. Fedt initiativ Simon.. held og lykke med at finde en makker eller to..

/Lars

Tilmeldt 29. May 09
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 15:48

Hej Simon, 

Jeg har lige læst dit indlæg og det lyder til at være rigtig spændende. Jeg er har arbejdet medet med PHP, JSP, MySql, DB2, og er på nuværende tidspunkt ansat som It-arkitekt for en stor dansk virksomhed som udvikler offentlige It systemer. Jeg har derfor stor erfaring både inden for den private og offentlige sektor.

Jeg synes dog ikke du nævner noget om nogle af dine projekter, har du nogen på hånden, eller søger du samtidig en partner som skal hjælpe med ideer osv. ?

Ser frem til at høre fra dig

Med venlig hilsen

Marc

Fra Stenløse
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 449
Fra  VATO - Programmering & Design Skrevet kl. 16:43

Hej Marc.

Lige pt. har jeg en ide, som jeg gerne vil ha fuldført.

Hvor gode er dine design egenskaber og hvor gammel er du? :)

Hilsen Simon

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)