Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kære Rahbek Group Loo-Ads

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 10:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har med lidt undren læst flere indlæg af dig herinde på Amino.

Der er 24 indlæg, som vist alle handler om at sælge toiletreklamer (og dermed ikke om at hjælpe andre iværksættere med gode råd, om at diskutere iværksætteremner osv.)
Desuden var der i starten tale om lidt af en masseforsendelse af tilbud i flere kategorier ved en fejl.
Og udtalelser er faldet om, at det ikke kan passe, at så mange kan leve af at lave hjemmesider, og der er rejst kritik af at mange har bedt om et tilbud fra jer af nysgerrighed.

Det er en fri Verden og du kan gøre præcist som du vil, men jeg synes du fortjener at vide, at nogen (jeg) oplever din entré hér på sitet lidt problematisk.
Typisk ser vi hér, at folk prøver at hjælpe andre mere end at hjælpe sig selv, og hvis de beder om hjælp, sker det på en lidt anerledes måde end ovenstående.

Hilsen Anders

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Tilmeldt 7. Aug 06
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 10:53

Hej Anders

Du har helt ret i at vi fik en uheldig start herinde, den har vi beklaget og undskyldt mange gange siden, og der skulle være rettet op på fejlen.

Det har aldrig været meningen at bruge dette forum som salgsgas, lad det være slået fast en gang for alle.

Det er klart at vi skal have berettiget kritik for det vi gør forkert, og det er vi mere end åbne overfor.

Det indlæg jeg skrev igår, var ment som en orintering om de ting vi har oplevet herinde, og ikke mindst på vores mail.

Så kan man snakke om salgsgas, også så det kan forståes......

Vi har ikke uopfordret sendt tilbud til nogen, men har i den grad modtaget en stor del tilbud om hjemmeside produktion......

Jeg er af den overbevisning at, skal man køre en sund forretning er man nød til at være lydhør overfor hvad andre har at tilbyde, ellers bliver man snæversynet og kan gå glip af nogle produkter som måske kan have stor betydning for ens forretning. De sælgere der kontakter mig, får alle en chance for at fremlægge deres produkt, for hvem ved om det er lige det der skal til for at vi kan lette nogle opgaver i dagligdagen. Hvis ikke, siger vi pænt nej tak, det kan man faktisk godt gøre på en sober måde.

Hvor om altig er, er det i det her tilfælde ok med noget negativ omtale, for vi har fået nogle meget gode kontakter herinde. Vi har idag lagt en efterlysning ind, hvor vi søger hjælp til at udforme noget salgsmateriale.

Det var håbet at vi kunne bruge hinanden til sådan noget, i stedet for at man kun bruger hinandens tid på ingen ting.

Problemet den dag vi startede var at vi ikke kunne sletter de tråde vi fik lagt forkert ind, og der gik lang tid inden der nogle der kunne hjælpe, da man i mine øjne havde mere travlt med skæld ud og give kritik.

Velkommen på Amino, nu skal vi hjælpe jer så i ikke begår fejl herinde..........

Og tilsidst skal det lige nævnes, at jeg ikke går så meget op i at der er mange der forsøger at sælge til hinanden herinde, da det jo i bund og grund er det vi alle skal leve af, nemlig kontakter. Jeg er glad for alle de tilbud jeg har fået her, og det har da også resulteret i at der nu sidder en og laver hjemmeside til os.

Med Venlig Hilsen

og håbet om en positiv behandling

Kim Rahbek

Fra Valby
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 880
Skrevet kl. 11:26
Dato: 11-08-2006 10:53:15
Forfatter: Rahbek Group Loo-Ads

Det har aldrig været meningen at bruge dette forum som salgsgas, lad det være slået fast en gang for alle.

Sig nu bare tingene som de er, i stedet for alt det varme luft om gode intentioner.
I lagde 4-5 ens indlæg som en stor træls reklame i forskellige kategorier. Det er sq da salgsgas og forumspam i stor stil - og bidrager ikke en bjælde til et forum!

I havde ganske enkelt misforstået Amino ideen (med undtagelse af kategorien ''Jeg har et godt tilbud til dig''), og det er i ikke de første der har gjort, og ej heller de sidste - så har man lært af det.

...og så er det også glemt herfra!

Velkommen til Amino, og håber i får en god forretning ud af jeres koncept (og for guds skyld en  ny hjemmeside - den skræmmer sq mere end den sælger )

Fra Sæby
Tilmeldt 16. May 06
Indlæg ialt: 431
Skrevet kl. 11:36
En ting er da sikkert... Hjemmesiden vil blive husket af alle amonibrugere!!!

Måske man skal skynde sig at tage et screenshot inden den bliver lukket til fordel for den nye side som der arbejdes på

OK.. ikke særlig seriøst indlæg.. ))

EDIT: Ohhh der er allerede ændret en del inde på hjemmeside.. så nåede jeg ikke at få mit screenshot!

Online markedsføring - Marketingzonen.dk

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 16:30
Sjovt at se jeg ikke er den eneste med de tanker.

Forrige dag havde jeg skrevet et forholdsvis langt indlæg til Loo-ads, men valgte ikke at poste det, da det var en anelse bittert og ville have ødelagt den tråd det var på vej ind i.

Nu hvor der er oprettet en tråd til formålet, vil jeg igen prøve at fortælle hvordan jeg oplevede deres entre her i forummet. Dette er ikke så meget for at hænge en bestemt bruger/firma ud, mere for andre nykommende brugere kan læse hvordan det IKKE skal gøres.

Jeg kan forstå i har fået mange tilbud på design af hjemmeside, hvilket i nærmest "brokkede" jer lidt over, men samtidig forsøger i at sælge jer selv herinde ved at masseproducere reklame i stor stil, fejl eller ej, det var rent forumspam.

Derudover begynder i at kritisere de potentielle kunder der indhenter tilbud til jer, det kan jeg ihvertfald advare dig imod, det er ikke på den måde man får kunder.

Hvis nogen synes 200 i måneden, eller hvad beløbet nu end var, er dyrt, jamen så er det dyrt for deres pengepung PUNKTUM Det gør dem ikke til en useriøs potentiel kunde på nogen måde.

Det gør heller ikke en kunde useriøs hvis man ikke lige har tiden til at snakke i telefon når i ringer, eller hvis man smækker på. Det kan være så mange grunde til man smækker på. Så brug istedet for kræfterne på at finde ud af hvad i gør galt, siden nogle af jeres kunder vælger at ligge på.

Det kan nemt være i er alt for frembrusende, især hvis jeres stil er på samme måde som den har været her i starten på Amino.

Bottom line er sådan set bare at tackle kritik, modtag det bearbejd det. Det vil i alle henseende føre til at i udvikler jer, og får flere kunder.

Derudover er 50% af nye firmaer ikke Webbureauer, reklamebureauer eller andre i den branche, der er bare mange på nettet ( sjovt nok når det er her deres branche ligger )
I er jo heller ej de eneste med toilet reklamer, der har sågar været et firma på amino der solgte samme koncept før jer.

Men velkommen til Amino, og al held og lykke med jeres firma.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)