Mere for ikke at spilde jeres tid med irellevante bud, som I alligevel ikke accepterer.
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
Mere for ikke at spilde jeres tid med irellevante bud, som I alligevel ikke accepterer.
Nu siger han selv der snakkes om billige kopi briller fra østen. De bliver altså solgt på gaden til 50 kroner. Så måske mit bud ikke er så dumt som du måske tror. For det andet skal man vel også starte lavt.
Men hvad bare med selv at give et bud, istedet for at have så travlt med mit bud !!!
Nu siger han selv der snakkes om billige kopi briller fra østen. De bliver altså solgt på gaden til 50 kroner. Så måske mit bud ikke er så dumt som du måske tror. For det andet skal man vel også starte lavt.
Men hvad bare med selv at give et bud, istedet for at have så travlt med mit bud !!!
Hej Senna, Hvem siger, at jeg har nogen som helst interesse i dit indlæg?
Jeg spørger trådstarter efter en forventet minimumspris, så jeg har noget at gå ud fra, inden jeg byder.
Henrik.. ?
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
Hvem siger, at jeg har nogen som helst interesse i dit indlæg.
Du skal ikke engang prøve på at orme dig uden om.
Du skirver:
Nu var jeg den eneste der havde afgivet et bud, og det retter helt automatisk denne besked mod mig. Og sjov nok så var der "negative" stjerner på mit bud efter du havde været her med dit indlæg.
Men bare lad det ligge gider ikke starte mere ballade med at hijacke ENDNU en tråd LOL
Men bare lad det ligge gider ikke starte mere ballade med at hijacke ENDNU en tråd LOL
Har du ikke andet at give dig til end at forsøge at skabe konfrontationer med andre Aminoer?
Jeg vil ikke kaste mig ud i endnu en tråd, hvor du spolerer en anden Amino's forsøg på at lave forretning.
..
Sorry Henrik Mit spørgsmål er stadig aktuelt.