Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kritiser www.skrams.dk

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Zacho:
Først og fremmest, flot side.. Al ros herfra.

Mange tak!! Smile

Zacho:

Kan du ikke kombinere din nuværende betalingsløsning med en paypal?
Jeg bruger selv KUN paypal, her betaler man ganske vidst lidt ekstra i gebyr (ca. 3%), men intet månedligt abonnement eller lign.. Jeg betaler kun hvis der kommer ordre. Man kan så bruge Visa, Mastercard og AmericanExpress (som Danke Bank f.eks. sælger til en masse kunder i deres 24/7 kundepakker).

Det er nemt at sætte op, hurtigt og gratis.. Det skal lige siges at man ryger ud af shoppen ved denne løsning, det ved jeg ikke om du gør ved din nuværende.

Jeg vil helt sikkert se på det. Måske er det bare fordi, at jeg ikke selv anvender paypal osv. at jeg undervurderer disse løsninger lidt.

Zacho:

Du skal måske kigge på din "om os" side.

alt i alt ok, men at skrive: "Formålet er helt klart på sigt at" ... Lyder bare lidt mystisk.. kan godt være det bare er mig..
Så skal du måske skrive:
Formålet med SKRAMs er levere nogle af livets bedste nydelser til fornuftige priser. Vi vælger kun varer som vi selv står inde for og som vi selv ville købe... Et eller andet.. Jeres formål lyder bare mystisk i mine øjne.. :-)

Hehe ja, de ting er gået lidt hurtigt. Generelt synes jeg at mission og vision er lidt diffust, så derfor skrev jeg bare noget. Jeg ændrer det i første omgang til dét du siger.

Mange tak!!

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Remydk:
Lightbox er ikke opsat rigtigt på kjolesiden

Hvad betyder Lightbox?

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt