Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg har den bedste idé, jeg mangler blot en investor

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. May 09
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 12:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Jeg har en idé til en en hjemmeside. Det er et socialt medie, som mange mennesker i hele verden kan drage nytte af. Men jeg mangler en seriøs investor. Hvis det bare har en smule interesse, så kontakt mig, og så vil jeg naturligvis uddybe. Intet er forpligtigend, men lad os da få en snak, hvis du vil investere i noget fornuftigt.

Mvh Vincent

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:19
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Vincent

Der er rigtig mange som laver 3 linier i en tråd og søger en investor. Jeg tror ikke på at nogen investor kan blive interesseret ud fra dette. Du er nødt til at åbne op for din ide, eller i hvert fald en del af den. Har du skrevet forretningsplan? Hvad får investor ud af det? Overvej hvad du selv ville have at vide, hvis du skulle blive fanget i en tråd som denne. I hvert fald hvis du ønsker respons Wink

Mange hilsener Helle

Fra Fredericia
Tilmeldt 21. Dec 08
Indlæg ialt: 679
Fra  Asia Property Innovation Co. Ltd. Skrevet kl. 13:31
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Helle - houseofkids.dk:

Hej Vincent

Der er rigtig mange som laver 3 linier i en tråd og søger en investor. Jeg tror ikke på at nogen investor kan blive interesseret ud fra dette. Du er nødt til at åbne op for din ide, eller i hvert fald en del af den. Har du skrevet forretningsplan? Hvad får investor ud af det? Overvej hvad du selv ville have at vide, hvis du skulle blive fanget i en tråd som denne. I hvert fald hvis du ønsker respons Wink

Mange hilsener Helle

Rigtigt Helle!
Der er utrolig mange af disse tråde, som kun er beskrevet med meget sparsomme oplysninger, som nok næppe kan få nogen investor til at fatte nævneværdig interesse, men vi skal jo allesammen lære, så Vincent, prøv at checke nogle af alle de andre "søger investor" tråde. Måske det kan gøre dig lidt klogere Smile
Prøv at fortælle lidt om hvad du forventer at denne investor skal investere i projektet og hvad denne kan forvente at få ud af at investere i idéen etc. Lidt om hvem der står bag projektet og om du/I forventer at investor "kun" skal stille kapital til rådighed, eller om du/I også forventer en aktiv involvering ifht udvikling af idéen osv osv osv....

Held og lykke!

Dbh
Jørgen

Fra København
Tilmeldt 16. Jan 08
Indlæg ialt: 165
Skrevet kl. 13:51

Som investor er man som udgangspunkt altid interesseret, når muligheden for at udvide sin formue foreligger.
Problemet er bare, at verdens bedste idé findes flere gange om ugen her på amino, og helt generelt er det aldrig svært at finde nogen, der vil modtage penge. Det er derfor din opgave at sælge idéen, så kan kun anbefale dig at tage et kig på foreslagene i de to ovenstående indlæg.

Bortset fra det, er nye idéer altid en god ting ;)

/Mads Dinesen
madsdinesen.dk

Fra Herlufmagle
Tilmeldt 10. Nov 06
Indlæg ialt: 3019
Fra  Lysfelt ApS Skrevet kl. 14:09

Hej Vincent,

Det er nødvendigt for Investor at kende meget mere til dit koncept end du har skrevet her. Der findes mange idéer til hjemmesider, og det i sig selv gør ikke dig til noget specielt. Tro ikke, at du kan få lov til at "uddybe" dit koncept over for en investor henover flere møder. Du har ét eller maksimalt to skud i bøssen overfor en seriøs investor. Så mister han interessen for dig.

Du skal have en forretningsplan (download en skabelon her: http://www.startvaekst.dk/forretningsplan), som er helt klar i spyttet med hvad dit koncept omhandler og dit budget (kan hentes på samme site) skal indkludere forskellige realistiske scenarier, som viser at din idé er bæredygtig og kan give et fornuftigt afkast til både dig og din investor.

Jeg har netop lanceret www.InvestorKapital.dk som et nyt koncept, hvor jeg tilbyder at læse din forretningsplan igennem og opkvalificere den inden du mødes med investor. InvestorKapital.dk har også selv en grundfond til at investere i koncepter.

Kontakt mig som Investor på InvestorKapital.dk, når du er færdig med din forretningsplan, så vil jeg se om jeg kan hjælpe dig videre. Det er gratis for iværksættere at få hjælp på InvestorKapital.dk. Derfor tillader jeg mig også at afvise alle koncepter, som jeg ikke tror kan give et fornuftigt afkast til både iværksætter og investor.

Hilsen Martin

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)