Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hurra for Amino...

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Valby
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 880
Skrevet kl. 14:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja så skete det sq - efter alverdens diskussion om alvedens emner, endte det faktisk med at resultere i et genialt samarbejde med en anden Aminobruger.

Hen over sommeren har vi i netMedia.dk og Den Kreative Bjergbestiger lavet en rigtig god aftale med hinanden, hvor vi bruger hinandens kompetencer til at blive bedre.
Vi har allerede lavet den første løsning sammen, nr 2 er ved at blive lavet - og er sikker på at der nok skal komme mange flere.

Aftalen med Den Kreative Bjergbestiger er ikke den første forretningsaftale der er lavet igennem Amino, men det er helt klart en af de bedre.

...så bare lige en bette hyldest til en godt online netværk, som jo ender med at man får flere kuner - så pas på derude

Læs om vore nye aftale på netMedia.dk''s nyheder eller læs om aftalen på Den Kreative Bjergbestigers hjemmeside

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 14:57
Ja, det er ufatteligt hvad software til $299 kan gøre for en flok mennesker

Jeres samarbejde er jo et godt bevis på, at man kommer længere med at være hjælpsom og skrive en masse indlæg, frem for bare at spamme forumet med reklamer for sit vidunder. Lad dette samarbejde være et godt eksempel på det!

mvh Carsten
Fra Valby
Tilmeldt 5. Dec 05
Skrevet kl. 15:04
Dato: 10-08-2006 14:56:32
Forfatter: Carsten Jacobsen
Ja, det er ufatteligt hvad software til $299 kan gøre for en flok mennesker
Jeres samarbejde er jo et godt bevis på, at man kommer længere med at være hjælpsom og skrive en masse indlæg, frem for bare at spamme forumet med reklamer for sit vidunder.

Yup, helt sikkert - dejligt at så simpelt et forum faktisk kan være medvirkende til at man får udviklet sin virksomhed.

...og 100% enig i at det er langt bedre at snakke om sine erfaringer ærligt og åbent, end at fyre knaldtilbud i nakken af folk. Hart også fået en utrolig god feedback herinde, opfulgt af en del uopfordrede henvendelser - det er sq fedt.

Keep on networking - lortet virker!

Og forresten - kunne da være sjovt at høre om der er andre der har fået nogle spændende forretningsforbindelser herinde?

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 15:08
Jeg har fundet 2 medarbejdere, solgt en romaskine, fået 7-8 foredragsjob, solgt en masse software og sikkert mere jeg ikke lige kan huske :-)

Dbh Martin
Tilmeldt 14. Dec 05
Indlæg ialt: 629
Skrevet kl. 15:11
.. og sikkert mere jeg ikke lige kan huske :-)

Hej Martin

Ja, har Du ikke også solgt et skrivebord igennem Amino? ;-)

/Grosen Friis

SEO konsulent og partner hos OnlinePartners.dk

Fra Valby
Tilmeldt 5. Dec 05
Skrevet kl. 15:17
Dato: 10-08-2006 15:08:20
Forfatter: Martin Thorborg
Jeg har fundet 2 medarbejdere, solgt en romaskine, fået 7-8 foredragsjob, solgt en masse software og sikkert mere jeg ikke lige kan huske :-)

Sweet - keep on trucking

...en romaskine? Tjah - hvorfor ikke

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 15:18
Dato: 10-08-2006 15:11:28 Forfatter: Grosen Friis          [grosen.com]
.. og sikkert mere jeg ikke lige kan huske :-)
Hej Martin Ja, har Du ikke også solgt et skrivebord igennem Amino? ;-)
/Grosen Friis

Nej, det endte jeg med at sælge til en i Round Table, men jeg havde det til salg :-)

Dbh Martin
Fra Haderslev
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1748
Skrevet kl. 20:40
Jeg har fået tre opgaver via Amino, hvoraf de to af dem har udviklet sig til at være samarbejde/venskab

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Fra København
Tilmeldt 29. Oct 05
Indlæg ialt: 162
Skrevet kl. 23:17
Jeg har også fået en yderst interesant opgave gennem Amino,
den kom på baggrund af et Amino træf vi havde i Århus.

Jeg bliver selv yderst inspireret af at læse om Aminoitternes drive og gåpåmod.

Gode hilsner Ida Dyhr · Gesheft

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 23:41
Jeg har ikke umiddelbart tal på, hvor mange opgaver, jeg har fået herfra. Men jeg er ikke et sekund i tvivl om, at den tid jeg bruger herinde, er givet godt ud. Ikke blot socialt og vidensmæssigt, men også økonomisk.

Jeg får nogle fine enkeltstående småopgaver herinde, og jeg har indgået en enkelt stor og længerevarende aftale.

Desuden får jeg løst en del af det, jeg ikke selv er god til hos leverandører herfra.

mvh Hans

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)