Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

10 stk. wayfarer solbriller!

Side 3 ud af 4 (40 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15051
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 22:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael Grove:

Det er ikke Rayban solbriller.

Den klassiske solbrille som begyndte sin populære rejse gennem tid helt tilbage i 1952.

Disse solbriller har nærmest opnået en form for kultstatus i modebranchen, og de sælges i øjeblikket i massevis rundt omkring i hele verden.
De imponerer altid hvor end du befinder dig!

Dette er ikke originale Rayban wayfarer briller, men en billigere model.

Solbrillen har standard UV400 beskyttelse, som blokerer 100% for UVA og UVB stråler

Nej vi er godt klar over det ik er RayBan til den pris... Men Wayfarer er en RayBan model og er den ene af deres to bestsellers.

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 22:36
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Tilmeldt 16. Jan 09
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 22:40

Ejer af Loveshirt.dk

Tilmeldt 8. May 07
Fra  Remy Skrevet kl. 22:41

Bressay:

Jeg er også interesseret.

Nielco, jeg tvivler på det er kopivarer. Disse solbriller ser du overalt her hjemme. De har bare lavet en solbrille som minder meget den oprindelige Ray Ban Wayfarer.

Jeg kan godt lide denne kommentar. "Det er ikke en kopivare. De minder bare meget den oprindelige Ray Ban Wayfarer" Det er sku top klasse folk der færdes her på amino Yes

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 22:47

Michael Grove:

Den klassiske solbrille som begyndte sin populære rejse gennem tid helt tilbage i 1952.

Disse solbriller har nærmest opnået en form for kultstatus i modebranchen, og de sælges i øjeblikket i massevis rundt omkring i hele verden.

Solbrillen har standard UV400 beskyttelse, som blokerer 100% for UVA og UVB stråler

Hej Michael,

Ja, det er flot skrevet af fra
http://www.trendhim.dk/shop/black-wayfarer-solbrille-320p.html Smile

Men fordi en internetforhandler sælger Wayfarer solbriller med den forklaring, slipper de pågældende billige solbriller altså ikke nødvendigvis for kopivare-prædikatet.

Jeg siger med ovenstående ikke, at trådstarters varer er kopivarer. Det er der sikkert andre, som kan afgøre.
De advokatfirmaer, som varertager rettighederne for Ray Ban skal nok komme på banen, hvis de bliver opmærksomme på forhandlingen af de Ray Ban lignende solbriller, og hvis de mener at der sker ulovligt salg af kopivarer.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 22:50
Tilmeldt 14. Jul 08
Indlæg ialt: 1013
Skrevet kl. 22:54

Nielco IT:

Hej Michael,

Men fordi en internetforhandler sælger Wayfarer solbriller med den forklaring, slipper de pågældende billige solbriller altså ikke nødvendigvis for kopivare-prædikatet.

Jeg siger med ovenstående ikke, at trådstarters varer er kopivarer. Det er der sikkert andre, som kan afgøre.
De advokatfirmaer, som varertager rettighederne for Ray Ban skal nok komme på banen, hvis de bliver opmærksomme på forhandlingen af de Ray Ban lignende solbriller, og hvis de mener at der sker ulovligt salg af kopivarer.

Jeg har på intet tidspunkt skrevet hvorvidt dette er ulovligt/lovligt. Men Remydk spurgte om det var Rayban briller, og hvilken uv-beskyttelse de havde. Det svarede jeg på.

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 22:55

Nielco IT:

Michael Grove:

Hej Michael,

Selve brillerne krænker ik RayBan da der er de 10-15% som der skal være. Men ordet "Wayfarer" er en krænkelse af RayBans trademark...

Tilmeldt 8. May 07
Fra  Remy Skrevet kl. 22:58

Det er sjovt som man bliver tilbudt kopi vare her på siden. Har også fået tilbudt kopier af Arne Jacobsen's stole og meget mere. Med alt dette ulovlige salg mener jeg at man snart kan holde Amino til ansvar? Lige som den sag vi startede omkring salg af kopi vare på Lauritz.com.

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:04

Remydk:

Det er sjovt som man bliver tilbudt kopi vare her på siden. Har også fået tilbudt kopier af Arne Jacobsen's stole og meget mere. Med alt dette ulovlige salg mener jeg at man snart kan holde Amino til ansvar? Lige som den sag vi startede omkring salg af kopi vare på Lauritz.com.

Nu er det her ik kopier, blot et fejlbrug af et trademark.
Hva angår Arne Jacobsen stole så er det jo lovligt i UK, hvis firmaet har hjemme der, desværre... Så tvivler på der er nogen sag i det.

Men Lauritz.com sælger jo varerne fysisk i og fra DK og dermed overtræder de lovgivningen.

Side 3 ud af 4 (40 indlæg)