Hah - hvor sejt...og så på at købe slik for reklamekronerne. Det saftsusemig et sjovt koncept! |
For lige at lukke tråden her - maj endte på 70,24 $ - og er derved den måned der har vejet tungest på vægtskålen.
Hah - hvor sejt...og så på at købe slik for reklamekronerne. Det saftsusemig et sjovt koncept! |
For lige at lukke tråden her - maj endte på 70,24 $ - og er derved den måned der har vejet tungest på vægtskålen. |
Smukt... Bare hold ved, så runder du de $100 hver måned inden længe... Som jeg ser det er det vigtige at komme igang og få skabt momentum... så driver de stigende indtægter en videre fremad... Og dertil er du godt på vej, hvis du ikke allerede er bidt af det... Som i de fleste projekter kommer der nok et tidspunkt hvor du finder det svært af en eller anden årsag, bare hold fast i dit mål og arbejd for det, og glæd dig over de ting der er gået godt, og find måder du kan gøre resten endnu bedre... Der findes ikke fiasko, kun udfordringer... Det er ihvertfald et godt udgangspunkt for succes hvis du kan holde fast i sådan en overbevisning! "Shoot for the moon, if you miss you'll still land among the stars" (og det er vel ikke det værste der kunne ske) |
Læs om de 3 rygestop faser på www.endeligikkeryger.dk og lær om hypnose på www.hypnose1.dk
Janno: Jotak - min indstilling til det hele var også noget i stil med, at det værste det kunne være sket, er at jeg havde spildt en masse aftener...som jeg alligevel ville have forbrugt på noget andet fordummende (Læs: slappe af). Men jeg tror jeg skal til at gennemgå sitet mere kritisk...rette op på de artikler der er for dårlige, tilføje nogle flere strategiske artikler (Som min store 'Lej et sommerhus-guide'). Jeg kan godt se an kan bruge uendelig lang tid på det her...hvilket er skidt ligenu, da jeg skal til eksamen imorgen, og burde sidde og færdiggøre min disposition, fremfor at pille ved sitet. Men endnu engang - tak for klappet, og kommentaren. |