Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

danmarks bedste/mest bemærkelsesværdige salgscoach søges

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Hvissinge
Tilmeldt 26. Feb 08
Indlæg ialt: 120
Skrevet kl. 00:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære gæve aminoer -

Jeg leder efter danmarks bedste salgscoach og ville være rigtig glad hvis der var nogen herinde der kunne pejle mig i rigtig retning. Coachen skal kunne hjælpe både med at udvikle salgsevner men også at lave en overordnet salgsstrategi.

hvem skal jeg have fat i ?

venligst

Henriette Weber

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 10:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Henriette

Først og fremmest skal man virkelig ville det, og alt det der, man hører når man skal til psykolog . Når det så er sagt, er det fedt at du spørger efter de bedste og de mest bemærkelsesværdige.

Jeg så engang en dansk side med nogle coaches som var konsulenter for toppen i dansk erhvervsliv. De havde selv, eller havde haft firmaer i multimillionklassen. Men de er så eksklusive at jeg nu ikke kan finde deres side. Måske den er taget ned. Og har på fornemmelsen at de ikke har tid , eller gider mindre operationer. Og jeg forstår dem egentlig godt. Men det er en anden snak

Ellers ville jeg sige : Sofia Manning. Hun har en master i psykologi, og er blevet personligt trænet af Tony Robbins, som hun får ros af. Derudover er der Pernille Lauritzen fra MindJuice. Jeg kender hende personligt, og ved at hun har haft forholdsvis stor succes. Meeen om nogle af dem passer til det niveau du er på .. ved kun du selv.

Men hvis du coaches af den bedste kan jeg selvfølgelig kun anbefale : dig selv

Mmm præcis.. det en god coach gør , er at han / hun skaber den en forbindelse til dine indre ressourcer og styrker. Og der behøves du i virkeligheden ikke nødvendigvis en , der lige er ved hånden. For at skabe den forbindelse vil jeg anbefale Tony Robbins selvfølgelig. Han ER den bedste. Tony anbefaler så Chet Holmes, hvis det handler om salg.

http://www.chetholmes.com/

Chet bliver, som du kan se på siden, betragtet som en af de absolut bedste i marketing og salg i verdenen

Men altså studer Tony Robbins. Han blandt mange mange andre blandt andet være coach for Warren Buffet. Verdens rigeste mand. Derudover er han coach for de mest magtfulde i verdenen. Og for fattige inner city unge i New York.

Hans program : Personal Power II. Lukker dig direkte ind til dine ressourcer. Hvis du er klar og parat

Som han selv siger : mit program virker kun på folk der før har haft stor succes, eller som har det nu, og som kender vejen ind til deres ultimative drive. Men som blot har brug for en sparringspartnert. Men programmet virker også på folk som har mistet alt, og som er parat til at gøre alt.

Det virker ikke på 95 % af befolkningen , da de er tilfredse med status quo. Mange køber hans programmer alligevel, og mange opsøger coaches alligevel da det er moderne og for at give det et forsøg. Det kunne jo være, at man kunne bruge det.

Men lad os da håbe du er blandt de 5 %. Det var jeg. Og har fået ros af Tony personligt ;)

Men god fornøjelse med det hele

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)