Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler hjemmeside !

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Esbjerg
Tilmeldt 7. Aug 08
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 22:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.. 

Jeg har en ide som jeg skal have udviklet, som henvender sig til økonomibranchen.

Jeg skal have lavet en hjemmeside hvor brugere kan oprette sig  og bruge programmet.. Indtil videre har jeg 2 exel filer som skal ligges ind på siden, det skal være sådan at folk kan gemme i det.

Jeg regner med at der skal være en forside, kontakt, partner og hjælp, samt login system..

Det skal laves et nemt og overskuligt rekalme system. Det skal fungere således at man kan annonce inde på brugernes side, og kun brugernes side.

Jeg har kontakt med banken som vil tilbyde deres kunder det, de har set programmet og syntes der er en kanon ide. De vil dog gerne se en demo af hjemmesiden.

Så jeg søger nogle som kan lave hjemmesiden, men det skal ikke koste en bondegård. Vi har et budget der siger det helst ikke skal koste mere end 10.000 ca, dog helst billigere. Du vil også kunne få noget godt reklame ud af at lave siden.

Jeg skal ned i banken den kommende uge og snakke med min fars erhvervsrådgivere. Så hvis der er nogle som kunne tænke sig at lave et oplæg af hjemmeside, dog med henblik på at du får muligheden for at lave den komplette side til os.

Glæder mig til at høre fra Jer, mvh Marc..

Mvh Marc

Fra København
Tilmeldt 9. Aug 08
Indlæg ialt: 786
Skrevet kl. 22:45

Hej Marc

Vil det ikke være en løsning at bruge en database i stedet for en Excel fil?

Mvh
Brian

Leverandør af: CMS, websites, IT support, grafisk design, foto, billedbehandling mv. Se: www.ComputerLab.dk

Fra Esbjerg
Tilmeldt 7. Aug 08
Skrevet kl. 22:49

Hej Brian.

Har ikke så meget forstand på computer når det drejer sig som dette her. Det ene program er blot et helt normalt exel fil, det andet program er kodet sammen i exel. Men som sagt så er jeg ikke den store computer expert.

Mvh Marc

Fra København
Tilmeldt 9. Aug 08
Skrevet kl. 23:08

Hej Marc

Nu ved jeg jo ikke hvad din Excel fil indeholder, men jeg ville hellere bruge en database.

Mvh
Brian

Leverandør af: CMS, websites, IT support, grafisk design, foto, billedbehandling mv. Se: www.ComputerLab.dk

Fra Esbjerg
Tilmeldt 7. Aug 08
Skrevet kl. 23:10

Kan godt være jeg spørger dumt, men hvad mener du når du siger database?

Fra Ishøj
Tilmeldt 21. Feb 09
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 23:19

Hey Marc.

Du kan da kontakte mig på Dennis@online-media.dk

Så kan vi se på hvad vi kan gøre.

Husk at sende kravsspec med, tak!

Dennis

Fra Esbjerg
Tilmeldt 7. Aug 08
Skrevet kl. 23:22

sender dig en mail med det samme..

Fra København
Tilmeldt 9. Aug 08
Skrevet kl. 23:28

Marc Thodsen:

Kan godt være jeg spørger dumt, men hvad mener du når du siger database?

En database er f.eks. en MySql database, som kan håndtere mange samtidige forbindelser. Dit Excel "program" kan formentlig laves i en web-application. Data gemmes i databasen.
Jeg ved ikke om det var svar på dit spørgsmål?

Mvh
Brian

Fra Esbjerg
Tilmeldt 7. Aug 08
Skrevet kl. 23:33

Lidt men ikke meget.. Er der mulighed for at man kan lave filerne om og ligge dem samme til et enkelt program?

Når jeg siger dette mener jeg hvis du tager e-conomic, det henvender sig til erhvervslivet. Vores filer minder meget om det, bortset fra det henvender sig til private..

Fra København
Tilmeldt 9. Aug 08
Skrevet kl. 23:44

Marc Thodsen:

Lidt men ikke meget.. Er der mulighed for at man kan lave filerne om og ligge dem samme til et enkelt program?

Når jeg siger dette mener jeg hvis du tager e-conomic, det henvender sig til erhvervslivet. Vores filer minder meget om det, bortset fra det henvender sig til private..

Jeg kan kun se en god løsning, hvor man får programmeret en online løsning, der kan det samme som din excel fil.

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)