Jeg skal prøve kræfter med google analytics, jeg ved ikke så meget om. Jeg har læst lidt guider, og skal have scannet support til at implementere koden i min shop.
Her er hvad du gør. Inde under Google Analytics oversigt (https://www.google.com/analytics/settings/?hl=da) trykker du på redigere ude til højre. Herefter trykker du Kontroller status i højre øverste hjørne. Herefter kommer der en kode, du skal sætte ind foran tagget </body>.
Hej Amino, Jeg skal prøve kræfter med google analytics, jeg ved ikke så meget om. Jeg har læst lidt guider, og skal have scannet support til at implementere koden i min shop. Men det store spørgsmål er, hvor finder jeg koden
Har du udfordringer efter det, er du meget velkommen til at kontakte mig. Så skal jeg gerne guide/hjælpe dig
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
Jamen når du trykker på Kontroller status kommer Google Analytics koden frem som du skal bruge. Herefter er det blot at sætte den ind foran tagget </body> i din kildekode på hjemmesiden.