Man tror at man ved... men man ved egentlig godt at man kun kan tro. Sidder du i en virksomhed -eller kender du nogen- som måske har brug for et service tjek af hvordan det hele egentlig ser ud hos jer. Jeres salsgværktøjer, projektkultur, effektivitet på arbejdspladsen, arbejdsglæde og udnyttelse af jeres talenter? jeg giver i juni og juli GRATIS et tjek af virksomheders afdelinger og kultur, med en kort rapport om hvad der er godt og mindre godt bagefter. Tilbuddet går ud på, at jeg i 5 timer besøger virksomheden og med udgangspunkt i den indgåede aftale undersøger virksomhedens værktøjer, potentiale og kultur - gennem observationer, analyse og interviews (afhængigt af jeres ønske). Herefter leverer jeg som sagt en kort rapport med mine observationer og refleksioner og en konklusion på hvor jeg mener der kan indsættes forbedringer - VIGTIGST i dette, er at jeg ikke bare sælger mig selv ind som løsning, men at jeg altid vil anbefale 3 forskellige løsningsforslag til de udfordringer jeg ser. Jeg har erfaringer med workshops og kurser fra både Danske Bank (indførsel af teamledelse), Lundbeck (indførsel af LEAN kultur), PFA (indførsel af salgskultur), Vestas, Blumøller, Danfoss og mange andre virksomheder og skoler, og har holdt kurser for mere end 2500 personer gennem de sidste 6 år. Kontakt mig for mere info om tilbuddet og mine kompetencer. Tilbuddet er KUN gældende i juni og juli, da dette som mange ved er stille måneder for konsulentverdenen og jeg derfor gerne vil hjælpe andre når jeg har tiden, samtidig med at udvide mit netværk! Bemærk: virksomheden skal have mindst 5 ansatte. I er selvfølgelig også velkommen til at komme med kommentarer til dette tilbud og sende det videre til venner som I mener kan have brug for det. God pinse! |
GRATIS virksomhedstjek i Juni og Juli - salg, kultur og effektivitet??
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)