Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Oprettelse af nyhedsmail tilmelding/afmelding?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Jun 07
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 14:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amioner

Jeg ønsker at oprette en "boks/side" på min webshop, hvor det er mulig at tilmelde sig min nyhedsmail. Jeg er ikke den store koder, er der en let måde at gøre det på? fx bare at jeg modtager en mail, med deres mailadresse i? Allerede nu har jeg bare oprettet et mailkartotek i Outlook hvor holder styr på det.

mvh

Rasmus Greis

Tilmeldt 15. Apr 09
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 14:53

Hej

Da det er din direkte kontakt til dine kunder bør du få en profesionel til at gøre det. Det gjorde vi.

www.xldesign.dk

Syntes selv det er blevet godt, men smag og behag er jo forskellig.

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 18:56

Greis:

Jeg ønsker at oprette en "boks/side" på min webshop, hvor det er mulig at tilmelde sig min nyhedsmail. Jeg er ikke den store koder, er der en let måde at gøre det på? fx bare at jeg modtager en mail, med deres mailadresse i? Allerede nu har jeg bare oprettet et mailkartotek i Outlook hvor holder styr på det.

Det er typisk ikke nok "bare" at have din nyhedsmail i outlook. Hvordan vil du sende nyhedsbrev ud i Outlook?! Du kan jo ikke putte alle modtagerne ind i en mail. Heller ikke BCC feltet da mailen så helt sikkert vil ende i en del spam foldere.

Hvis din webshop ikke supporterer nyhedsbrev funktionalitet "out of the box", så kan du evt. bruge en service som AWeber som er en af de mest brugte nyhedsbrevs værktøjer.

Hvordan dette integreres i din webshop kommer an på hvilket system du kører med.

Fra Frederikssund
Tilmeldt 1. Feb 08
Indlæg ialt: 485
Skrevet kl. 19:01

Greis:

Hej Amioner

mvh

Rasmus Greis

Hej Rasmus

Hvis du kunne fortælle hvilket system din shop kører på ville det være lettere for os at vejlede dig. Da man systemmer allerede har nyhedesbrev moduler..

Tilmeldt 2. Jun 07
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 19:55

Hej Igen

Tak for de hurtige svar.

Jeg bruger Scannet, de har noget nyhedsmail man kan tilkøbe, jeg har flere gange spurgt ind til "hvordan" det fungere, og om det er mulig at få en box som den xldesign.dk har på deres side.

Men hver gang har jeg fået samme intetsigende svar, hvor de blot henviser til deres bestillingssiden. Det er vel det letteste "bare" at tilkøbe det de har?

Hvad er jeres råd/erfaringer?  

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)