Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Her er pengene

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 12:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Dette link virker - vist nok.
- om kreditpakken virker aner jeg ikke et klap om. Jeg forsøger at drive min virksomhed uden at skabe behov for ekstern finansiering lige nu.

mvh Hans

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:27

Steffen for fanden - det er jo dig.... nej, hvor er det sjovt at se dig her.... minder mig netop om de mange fester vi har haft sammen, i de unge dage i Mårslet. Håber du har det rigtig godt.... Skal også lige hilse fra Nanna Tjørnfelt (fra B klassen) som arbejder her nu Smile

Til dit spørgsmål: nej da - det tror jeg bestemt ikke.... Hvis iværksætterne skal have glæde af de midler de forsøger at give - så skal der offentlige udlån til i stedet for.

Mange hilsener Helle (guldmann)

Fra København
Tilmeldt 14. Feb 07
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 12:32

ok cool du er igang med virksomhed.

her er link http://www.youtube.com/watch?v=oVmNEEDAKJQ

Steffen Kirkegaard Pass on media Viral markedsføring viral reklame Film på internet

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 12:45

Desværre virker både  kreditforeninger/banker totalt handlingslammede, og tør nærmest ikke låne en krone ud, med mindre kunden kan stille 120% sikkerhed - og hvem har så brug for lån???

Havde netop kunde som blev tilbudt restfinansiering til 12,5% - flot tilbud...............

Heldigvis behøver jeg heller ikke selv finansiering, men det smitter jo alligevel af, når ens kunder ikke kan låne på acceptable vilkår.

Penge givet til bankerne direkte virker ikke et klap, så må de(staten) hellere midlertidigt oprette et slags låne fond. Selv om jeg som borgerlig jo heller ikke er så glad for alt for meget statslig indblanding/styring.

MVH

Jesper

www.sliknet.dk

www.thai-invest.dk

Fra København
Tilmeldt 14. Feb 07
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 13:36

Bankerne har fået håndjern på, de vil ikke noget de tør ikke noget.

Men hvornår vil de egentligt det?

Steffen Kirkegaard Pass on media Viral markedsføring viral reklame Film på internet

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)