Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ErhvervsFocus

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)
Tilmeldt 22. May 06
Indlæg ialt: 177
Skrevet kl. 19:20
Hvor mange stjerner giver du? :

VVS artikler fra www.hedestoker.dk Kvalitet og god service.

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 22:01
Bladet kommer ikke helt over til Sjælland, ej heller fyn, sydjylland og nordjylland.

Allan - har det været halv siders? helsiders, eller 2 sideres ( hvilket giver forside placering ) du har forsøgt dig med?
Tilmeldt 22. May 06
Indlæg ialt: 177
Skrevet kl. 22:18
Vi har haft halve sider 2 gange såvidt jeg husker, vi har aldrig været på forsiden.

I første omgang tror jeg ikke at det giver meget mere salg hvis det er det du går efter, men jeg syntes at jeg kan mærke at det er med til at give en mere positiv og åben vinkel for os, og andre her omkring, når vi kan gå og følge lidt med i hvad hiannden går og laver (ha ha) men nu er det også en lille flække vi holder til i, så det er måske ikke helt det samme som i en større by.

Bedste hilsner Allan

VVS artikler fra www.hedestoker.dk Kvalitet og god service.

Fra Aabenraa
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1269
Fra  PB Tryk & Grafik v/Peter Boyford Skrevet kl. 22:44
En af de mere tricky måder at snyde sine kunder på i den branche har jeg faktisk hørt om flere gange. En kunde køber en annonce i et blad som ikke bliver omdelt til nogen synderlig interessant markedsgruppe, muligvis slet ingen. Men alle annoncører får bladet tilsendt og kan på den måde få "bevis" for at deres annonce jo faktisk er i bladet og tror på at sælgeren har ret i oplagets størrelse.

Jeg har hørt om at det har været gjort med plakater, som skulle ud og hænge i 2000 eksemplarer, men i virkeligheden kun kom op i knap 100 stk i kundens lokalområde. Kunden opdager sjældendt bedraget.

Jeg har oplevet internetannoncører som snyder med antallet af besøgende, og får kunden til at tro at en bannerannonce er en god handel.

Jeg har IKKE set beviser for ovenstående (andet end det med bannersnyd), men udelukkende hørt fra kolleger.

Jeg siger IKKE at dette blad gør det samme, men det er da pudsigt at der ikke er nogen i denne tråd, der kender bladet?

/me er nok konspirationsteoretiker...

Vh
Peter

http://pbtryk.dk: Danmarks billigste bannere!

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 22:50
Vi har modtaget magasinet. Har læst magasinet, og må sige at jeg syntes det er yderst godt. Det indeholde mange spændende artikler om forskellige virksomheder. Giver både et indblik i virksomhederne selv og deres produkter ;-)

Syntes ikke at 4000 kr. for en halv side lyder af meget ;-)

// Jesper Skov

Fra Horsens
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 626
Skrevet kl. 07:31
Jeg har boet i vejle i 14 måneder med cvr.nr, men heller aldrig hørt om det

Alt om både i Danmark

Tilmeldt 7. Aug 06
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 08:41

Dato: 09-08-2006 22:44:29 Forfatter: pbtryk.dk En af de mere tricky måder at snyde sine kunder på i den branche har jeg faktisk hørt om flere gange. En kunde køber en annonce i et blad som ikke bliver omdelt til nogen synderlig interessant markedsgruppe, muligvis slet ingen. Men alle annoncører får bladet tilsendt og kan på den måde få 'bevis' for at deres annonce jo faktisk er i bladet og tror på at sælgeren har ret i oplagets størrelse.

Jeg har hørt om at det har været gjort med plakater, som skulle ud og hænge i 2000 eksemplarer, men i virkeligheden kun kom op i knap 100 stk i kundens lokalområde. Kunden opdager sjældendt bedraget.

Jeg har oplevet internetannoncører som snyder med antallet af besøgende, og får kunden til at tro at en bannerannonce er en god handel.

Jeg har IKKE set beviser for ovenstående (andet end det med bannersnyd), men udelukkende hørt fra kolleger.

Jeg siger IKKE at dette blad gør det samme, men det er da pudsigt at der ikke er nogen i denne tråd, der kender bladet?

/me er nok konspirationsteoretiker...

Vh
Peter

Hej Peter..

Jeg har lige en kommentar til dit indlæg...

Hvis du vælger plakat annoncer HUSK altid at få en liste over de steder dine annoncer hænger så du selv har mulighed for at tjekke op på, om du får det du betaler for..Det får alle vores kunder.

Bare et venligt tip.

Der er mange muligheder når du vil annoncere..Men samtidig også mange steder hvor du ikke får noget/nok for din annoncekroner.

Kommentar til selve tråden : 

Det Erhvervsfocus blad må jo også have en oversigt over hvor bladet bliver omdelt..En helsides annonce 1/2 år for 8000,- lyder meget fint, men er det kun en person i et firma der læser det en gang og som ikke er målgruppen for annoncen, ja..så er det lige pludselig blevet til en dagsannonce for 8000,- som du stort set ikke har fået noget ud af.

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 08:48
Når nogen har fået, mens andre er blevet sprunget over, tror jeg svaret skal søges i oplagstallet.

Det udsendes til 8000 virksomheder.

Alene i Egtved er der 1859 virksomheder.

I hele landet er der ca. 550.000 virksomheder - altså ca. 1 virksomhed pr. 10 indbyggere.

I Vejle Amt (som ca. = Trekantsområdet) er der over 360.000 indbyggere, hvilket vil svare til 36.000 virksomheder. Har man virksomhed i området er chancen for at modtage bladet altså 1:4,5.

Man kan altså ikke kontrollere deres oplag ved at spørge sine samarbejdspartnere, om de har fået bladet - det vil 2 ud adf 9 have.

Bladet er ikke tilknyttet Dansk Oplagskontrol http://www.do.dk/ - Derfor er det meget svært at kontrollere, om oplaget er 8000. 2000, eller 12.

Det må også være vigtigt at vide, hvordan de 8000 virksomheder er udvalgt. Hvis de er valgt efter branche, er det jo vigtigt, at den/de valgte brancher er relevante for jer som virksomhed. Der går f.eks. ret mange cvr-numre til landbrug og vindmølleejere. Hvis man f.eks. har en virksomhed, der leverer specialværktøjer til plastproduktion, har man måske ikke det store udbytte af at blive kendt blandt vindmølleejere?

Jeg ville tage en snak mere med sælgeren, hvis det var mig.

mvh Hans

Tilmeldt 8. Jul 06
Indlæg ialt: 152
Skrevet kl. 21:01
Hej Martin, kanon omtale avisen. Et stort tillykke fra mig , jeg har nu forhørt mig omkring bladet, der var en som kendte det, eller har haft artikle i. håber at det hjælper dig, men den er ikke så kendt som sælgerne vil gøre den til.

Mange hilsner

Jennifer

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 21:06
Hej Jennifer

Hvilken avis har du set os i? ( vi var både i vejle amts folkeblad og ugeavisen )

Ang. Erhvervsfocus vil jeg gerne takke de mange indlæg her i tråden, jeg tror vi i første omgang takker nej til tilbudet, for derefter at overveje en tur i næste udgivelse.

Jeg vil meget gerne have dine erfaringer Brian når du kommer så langt.

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)