Jeg kan også varmt anbefale dropbox. Det spiller bare, og tilmed med en forfnutig hastighed selvom det er gratis. Jeg mener også at det er 2gb man får gratis (og 50gb rimelig billigt).
Boldrer mig med de kreative wunderkids i Signifly - et Digitalt Bureau i København. Altid en god Amino-pris.
Kan det passe, at man skal have downloadet dropbox på hver maskine, man vil logge ind fra? I så fald duer det ikke, da jeg ofte arbejder på mine kunders maskiner. De er jo nok ikke interesseret i, at det skal ligge dér.
Er der andre gode bud på en udbyder af denne service?
Kan det passe, at man skal have downloadet dropbox på hver maskine, man vil logge ind fra? I så fald duer det ikke, da jeg ofte arbejder på mine kunders maskiner. De er jo nok ikke interesseret i, at det skal ligge dér.
Kan det passe, at man skal have downloadet dropbox på hver maskine
Der findes et udemærket webinterface, som kan benyttes uden at installere programmer.
Det gode ved at have programmet installeret, er at man kan arbejde med filer i dropbox-mappen præcis som med andre filer, og at de automatisk opdateres. Modsat skal du i web-interfacet selv downloade og uploade filer efter behov.
Hvis du blot skal hente filerne ned på klienternes computer og arbejde med dem der, tror jeg webinterfacet er en udemærket løsning.
Boldrer mig med de kreative wunderkids i Signifly - et Digitalt Bureau i København. Altid en god Amino-pris.