Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO-optimering

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Copenhagen
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 298
Skrevet kl. 10:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Jeg håber at en af Jer kan hjælpe mig med en "simpel" ting.

Jeg har problemet at, når man søger på google og mit site kommer frem, står titlen ikke som jeg ønsker. Jeg giver her et eksempel´ved googlesøgning på sætningen: "fedttyper"

Jeg ligger som nr 2, hvilket jo egentlig er fint nok. Men problemet er titlen som hedder:

Aktiv Motion » Blog Archive » Er fedt bare fedt? (1 af 2) 

Problemet er jo, at "Aktiv Motion >> Blog Archive egentlig ikke har så meget med emnet. Er det derfor måske muligt, at rykke selve titlen "Er fedt bare fedt? (1 af 2)" frem, sådan at den i stedet for kommer til at hedde:

"Er fedt bare fedt (1 af 2) Aktiv Motion eller sådan noget

 

Venlige hilsner

Jens Jakob

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 20. Jun 07
Indlæg ialt: 430
Fra  BIZON Skrevet kl. 11:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Er du logget ind på din google konto? Her ligger du nr 9-10 stykker på "fedttyper"

Hvis du nærstuderer dit website ser du at den overskrift der bruges på Google er dit titletag på hjemmeside. Det sted i <head> delen mellem <title> og </title>

Så du skal have ændret det på din egen hjemmeside. Hvordan man lige styrer det på wordpress ved jeg så ikke.

Fra Hillerød
Tilmeldt 9. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 11:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jens Jakob,

Det kan og bør du ændre. Det er dit Wordpress-tema, der angiver, hvordan title i header skal se ud.

Nu kender jeg ikke det konkrete tema, men generelt set kan det gøres som følger:

Manuelt: Ind i wordpress -> Udseende -> Editor. Find filen header.php og juster på title derinde. Det kræver lidt php-forståelse og teknisk snilde.

Derfor vil jeg i stedet anbefale:

Plugin-metoden: Find et passende SEO-plugin, som tillader dig at angive title separat for hvert eneste indlæg. Gode bud er All-in-one SEO pack eller Platinum SEO. Det er nemt og hurtigt, når du først har installeret dem.

 

Fra Solrød Strand
Tilmeldt 4. May 09
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 11:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jens Jakob,

Du skal ændre din metatags titel på siden. Jeg kan ikke huske hvordan du gør det i wordpress, så hvis ingen anden svarer her, så prøv wordpress forum!

Morten

www.skolesmart.dk

PS du har ikke nogen metatagsbeskrivelse, det kan måske hjælpe dig til en lidt bedre placering.

Morten

www.skolesmart.dk

Tilmeldt 16. Sep 08
Indlæg ialt: 392
Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jauvert prøv lige følgende. <meta name="description" CONTENT="det du vil have google til at vise dig som"

Fra København S
Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 406
Fra  catch! Skrevet kl. 11:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Gratis online magasin for bartendere på bartendermagasinet.dk - blandt andet med opskrifterne på nogle af verdens bedste drinks.

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 20. Jun 07
Indlæg ialt: 430
Fra  BIZON Skrevet kl. 11:38
Hvor mange stjerner giver du? :

delinda:

Hej Jauvert prøv lige følgende. <meta name="description" CONTENT="det du vil have google til at vise dig som"

Det vil jo ikke ændre titlen vist på google. Det er derimod beskrivelsen man kan angive i description tagget.

Tilmeldt 16. Sep 08
Indlæg ialt: 392
Skrevet kl. 11:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Ohh Damn Sorry så mislæste jeg vist lige hans indlæg.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 298
Skrevet kl. 12:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusinde tak for Jeres svar

Løsningen er tilsyneladende at downloade denne All in One SEO pack.

Er der også "description" i din, som i nævnte jeg manglede. Fordi i selve bloggen, er det ikke muligt at udfylde description nogle steder, hvilket jeg også undrede mig over

 

Med venlig hilsen

Jens Jakob Andersen

Fra Copenhagen
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 298
Skrevet kl. 12:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Bed lige mærke i følgende:

allerup:

Er du logget ind på din google konto? Her ligger du nr 9-10 stykker på "fedttyper"

Hvorfor er det, at det får indflydelse?

 

Med venlig hilsen

Jens Jakob Andersen

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)