Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Helt grøn iværksætter søger hjælp

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Tommerup
Tilmeldt 7. Aug 06
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 16:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej med jer 

Jeg har tilmeldt mig dette udmærkede forum for meget nyligt, da jeg er en helt uerfaren iværksætter, som nu ønsker at starte selvstændig konsulentvirksomhed.

Er der nogen, der ved noget om etablering af konsulentvirksomhed ? Eller måske kan give mig links til helt elementære sider med råd og vejledning (ikke vildledning - ha-ha !!) - Er der nogen, der kender en revisor på Fyn, som ikke koster en hel bondegård, og som tager sig af enmandsvirksomheder ?

Efter at have surfet rundt på skat.dk et par timer i går, var jeg til sidst helt ør i hovedet og ikke meget klogere, end før jeg startede.

Masser af sommerlige hilsner fra Lena

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 16:40
Gode links
Amino.dk''s søgefunktion

www.startfirma.dk ( forummet er dødt men de har en række udmærket artikler )

Angående revisor så hold dig fra de billigste, det kan ende med at blive de dyrreste.
I din PM ligger der et bestemt revisionsselskab jeg vil fraråde da vi brændte fingerene hos dem. 

Men mit bedste råd er hold dig til Amino så går der ikke mere end en måned før du ikke er grøn bag ørene mere. 

Tilmeldt 27. Aug 05
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 16:42
Hej.. :) Og velkommen til... :)

Hvad er det præcis du mangler svar på? Det er lidt nemmere hvis du har det skåret lidt mere ud i pap end hvis du melder ud at du slet ikke ved noget. :) Hvad du jo nok gør. :)

Går ud fra at du ved hvad du vil lave og det er på plads og det kun er moms registeringen du mangler eller?

Hvis det er moms registeringen du mangler så tjek http://www.webreg-portal.dk/home.asp?ContentID=160

-Per

Fra Valby
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 880
Skrevet kl. 16:43
Du kan jo starte med at kigge på startguiden.dk - der er det mest basale.

Ellers vil jeg anbefale dig at tage fat i dit lokale erhvervscenter, som kan hjælpe dig med at komme igang - dette er oftest gratis, og en rigtig god ide, hvis det er helt fra bunden man skal igang. De kan evt tilknytte dig en tutor ordning eller lignende, og økonomisk tilskud til eksterne konsulenttimer.

Held og lykke med dit projekt

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 16:44
Hej Lena og velkommen til Amino!

Vi er nogle, som i første omgang prøver at finde ud af hvordan det hele virker via nettet og SKAT osv. Vi bliver anerledes glade og rolige, når vi har holdt det første møde med en revisor, som lover mod et årligt gebyr at ordne alt det besværlige og tage os i hånden gennem bureaukratiet. Så held og lykke med at finde en revisor! Derefter kan du koncentrere dig om det interessante: Din service og dine kunder.

Hvilket fagområde kommer du til at arbejde indenfor?

Hilsen Anders

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Tommerup
Tilmeldt 7. Aug 06
Skrevet kl. 17:24
Hej PER

Tjaeh, som min salig mor altid sagde "der kan skrives bøger om, hvad du ikke ved", og i denne sammenhæng er det så evig sandt. Meeen, lidt ved jeg da. Og 1000 tak for linket.

Jeg har lidt for meget gang i min business denne uge, med et par deadlines, men jeg samler lidt flere informationer, når jeg holder pause fra arbejdet indimellem. Og så håber jeg på et break snart, hvor jeg vil sætte mig ned og forsøge at få samling på tropperne. Jeg håber også herigennem at komme i kontakt med en revisor fra Fyn.

Masser af hilsner fra LENA

Fra Tommerup
Tilmeldt 7. Aug 06
Skrevet kl. 17:30
Hej ANDERS

Mange tak for din velkomst. Ja, jeg vil lige klappe hesten og så se, hvad for nogle kontakter jeg kan få herinde, måske en god revisor fra Fyn, hved ved. Jeg har lidt for meget gang i biksen i denne uge med et par deadlines, så jeg samler informationer indimellem, når jeg holder pause - som nu.Og så håber jeg på et break, så jeg kan sætte mig ned og for lidt mere samling på tropperne.

Her er link til min hjemmeside: http://www.boylen.dk/vikar.htm

Mange gode sommerhilsner fra LENA

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:48
Hej..Lena....Velkommen på Amino.

Hilsen

Peter

NB.: Har sendt dig en PM

Fra Randers
Tilmeldt 27. Jun 06
Indlæg ialt: 120
Skrevet kl. 04:12
Fra Tommerup
Tilmeldt 7. Aug 06
Skrevet kl. 18:32
Hej JAN

Mange tak for linket. Det ser meget nyttigt ud, så jeg vil studere det nærmere, når jeg får tid. Har temmelig travlt med min lille business p.t.

Masser af hilsner fra LENA - www.boylen.dk/vikar.htm

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)