Jeg flyttede kontor (og dermed møbler) i November. Det skulle være mærkeligt, hvis det begynder at manifistere sig nu. Men jeg havde dog tidligere en Herman Miller Aaron stol, som jeg ikke orkede at flytte med og som nu bare står derhjemme og samler skide dyrt støv. Kunne godt være, at jeg skulle tage mig sammen og få den op på kontoret. Mht. wacom: Jeg får ikke den der menu, når jeg mouseover funktionerne. Måske er det fordi jeg sidder på Mac. Kan godt huske det, fra PC at den gjorde det. Dog har jeg pr. default en "undo" funktion i den, kan jeg se. David: Jeg har for længst pillet knappen af min wacompen. Synes at den er belastende, når man kommer til at trykke på den, mens man arbejder og desuden er selve bevægelsen, hvis man bruger den til eksempelvis højreklik og dobbeltklik (som jeg gjorde i tidernes morgen) vist ikke sundere, end museklik... og så er man jo lige vidt. Hobby med store armbevægelser, siger du? Crap. Min hobby er mit arbejde. Kajak er ikke lige min sport... må gå i tænkeboks. |
"Omvendt" museskade...? Av.
|
Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk