Man kan vist godt lave en form for webshop i WordPress ...... men, men, men det er så vidt jeg ved ikke nogen rigtig god ide. Mange bruger i dage Magento til deres webshop. Her findes der som wordpress også gratis template som man kan installere.
Hos Magentohotel kan du få en Magento løsning. Der er rigtig god service og så er det efter min mening billigt. Hvis du holder fast i dit WordPress theme skal bruges til Magento kan jeg godt hjælpe - men så vil jeg bede dig om at kontakte mig her ..... men der findes en del flotte template til Magento. Faktisk er default templatet helt ok.
Jeg har absolut INTET gjort udover at aktivere det, og lagt et enkelt testprodukt ind.
Betalingsgateway er der ikke sat op.
Men umiddelbart så ser administrationen ret simpelt ud.
Du skal bare lige være opmærksom på, at der ikke pt findes et modul til at bruge en dansk betalingsgateway, hvilket betyder, at du ikke kan få dankort i din webshop med det plugin...
men det er der råd for :-)... jeg er pt ved at få lavet sådan et plugin så vi kan ... kontakt mig får flere oplysninger, hvis det kunne have interesse...