Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Reklameudbyder/indsamler

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Risskov
Tilmeldt 21. Aug 07
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 14:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle.

Er der nogen der ved om der findes en virksomhed som tilbyder andre firmaer hjælp til at finde de rigtige placeringer af annoncer på nettet, biler, busholdesteder eller andres revevante markedsføringssteder?

Salgskonsulent hos Systemfrugt A/S

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 337
Skrevet kl. 15:05

ved ikke helt om jeg misforstår, men det lyde da som sådan noget et mediebureau står for?

Altså rådgivning om hvor dine penge når længst, om det er på en banner annonce eller en TV reklame... efterfølgende står de også for indkøb.

Fra Risskov
Tilmeldt 21. Aug 07
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 15:09

Lad os antage at www.bold.dk har en beløb penge som de vil bruge på markedsføring, men de ved ikke helt hvor mulighederne er. Derfor kontakter de mig (hvis jeg havde virkeliggjort min ide) fordi jeg har en database med andre virksomheder som har frie pladser til markedsføring, og derigennem kan få oprettet en kontakt de to virksomheder imellem.

Lidt ala headhunting af personale virksomhederne iblandt, bare med reklame, bannere osv.

Anders

Salgskonsulent hos Systemfrugt A/S

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 337
Skrevet kl. 11:55

Det er en af de ting som mediebureauer gør, men selvfølgelig først når det kommer op i en vis størrelse, jeg tror ikke rigtig der kan laves forretning på en nicheforretning, som det du nævner, ihvertfald ikke I Danmark, men det koster vel ikke meget andet end en masse timer at starte ideen op så du kan jo prøve

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)