Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bedst mulig udnyttelse af scannets profileringsmodul

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Randers
Tilmeldt 11. Mar 09
Indlæg ialt: 218
Skrevet kl. 22:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Godaften Aminoer,

Jeg har profileringsmodul på min webshop. For at få den bedst mulig søge optimere, skal jeg så trykke 'med tag produkt' ved alle mine produkter og skrive en unik beskrivelse samt unikke søgeord for produktet?

Eller hvordan griber jeg dette an?

Dbh,

Kim Kristensen

Fra København N
Tilmeldt 5. Mar 09
Indlæg ialt: 639
Skrevet kl. 22:36
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

Nu kender jeg ikke lige scannet, men ja...

Unikke beskrivelser, søgeord, og overskrifter/title

Brug det ord du vil findes på flere gange i beskrivelsen, 3-5 gange pr. 100 ord.

Det er det der giver de bedste resultater uanset hvad du laver på nettet... og så links selvfølgelig både udefra kommende og internt på din side...

Du skal tænke på at du har med en maskine at gøre, så når du linker skal du bruge entydige linktekster, forstået sådan at dine links til kuglepenne skal helst hver gang gå til den samme side, med ordet kuglepenne i linket... dog med variationer så det virker mere naturligt...

Altså billige kuglepenne, gode kuglepenne, tilbud på kuglepenne... i den stil...

Så skulle du vist være godt beskæftiget de kommende uger eller måneder Big Smile

God arbejdslyst!

Læs om de 3 rygestop faser på www.endeligikkeryger.dk og lær om hypnose på www.hypnose1.dk

Fra Randers
Tilmeldt 11. Mar 09
Indlæg ialt: 218
Skrevet kl. 23:08

Ja det er hårdt slid, men det lønner sig forhåbentligt!

Fra København N
Tilmeldt 5. Mar 09
Indlæg ialt: 639
Skrevet kl. 00:09

Det gør det helt sikkert, bare klø på... det har virket for andre før dig... Wink

Læs om de 3 rygestop faser på www.endeligikkeryger.dk og lær om hypnose på www.hypnose1.dk

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)