Personligt synes jeg det er lækkert hvis jeg kan se totalprisen når jeg køber noget og en fast fragtpris er en god motivering for at købe mere, den må bare ikke være højere end at det godt kan betale sig kun at købe 1 stk.
Ja har tænkt på at sætte fast lav fragt til 29,- Men ligemeget hvad jeg skriver ender det jo med de kommer til at betale for fragten.. så skulle måske bare skrive 48 som er fast, så falder prisen jo også pr. styk.
Ja det er ikke helt nemt, hvis det skal være attraktivt at købe helt ned til 1 stk. skal fragtprisen vel ikke være højere end 29 kr. så det er 90+29=119 kr.
Alternativt kan du også sige for mere end 1 stk. fragtpris 48 kr. uanset antal.
Ved minimum 6 stk. så er der jo ingen problemer med at sætte fragten højere, eller ligge den ind i produktets pris.
men det kommer an på hvor meget du regner med en gennemsnits kunde kommer til at købe? for hvis folk typisk er nemme at få til at købe flere, så vil jeg nok holde det med en fast lav fragt, så man sparer lidt mere ved at købe flere.
Det er ikke fordi jeg vil have dig til at købe noget - det er blot for at fortælle, at du bør gøre noget for at fokusere hvis det er slik du vil sælge.
Vores sider er ikke flotte - de blver det nok en dag, når jeg går efter de sidste 5-10%
"Flot" betyder meget lidt i forhold til det jeg har skrevet i sidste indlæg.