Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hostet kundesystem, god ide ?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Nuuk
Tilmeldt 9. Feb 09
Indlæg ialt: 451
Skrevet kl. 14:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har udviklet et super lækkert kundesystem til mit webbureau, hvor folk kan betale med diverse gængse kreditkorts og sådanne noget. Men er det noget for jer der ude ? skal jeg lave en hostet løsning?

Fra Christiansfeld
Tilmeldt 8. Jan 07
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 14:38

Det kan da godt være muligt

men der skal nok mere information for om jeg kan sige om det kunne være interesant for mig hvilke funktioner er det i systemet

en ide var måske forskellige moduler så diverse faggrupper kan bruge det.

Fra Nuuk
Tilmeldt 9. Feb 09
Skrevet kl. 14:45

Som systemet er lavet nu  så kan man oprette nye kunder i systemet, de kunder kan man så skrive med igennem systemet
Der kan fremvises hvad der er blevet lavet til kunden, feks et logo så kan det vises der. Så kan kunden kommentere på hvad han syntes. Der kan oprettes ansatte og holdes styr på timer, hvor mange der er brugt og alt sådanne noget

Når et projekt er færdigt og godkendt så oprettes der en faktura som kan vises i PDF, og betales online lige pt kun med paypal men jeg skal have smidt PBS ind i systemet også

Der er millioner af funktioner, må nok hellere smide en demo op i kan få lov at lege med Smile

Fra Christiansfeld
Tilmeldt 8. Jan 07
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 14:50

ok så pt er det udviklet med henblik på grafiske produktioner, webdesign kodning osv ?

det lyder interessant, men tror du skal ha fat i en af de overstående brancher for at få deres syn på sagen, vedr funktioner de måske søger

Fra Nuuk
Tilmeldt 9. Feb 09
Skrevet kl. 14:53

Rasmus Svensson:

ok så pt er det udviklet med henblik på grafiske produktioner, webdesign kodning osv ?

det lyder interessant, men tror du skal ha fat i en af de overstående brancher for at få deres syn på sagen, vedr funktioner de måske søger

Ja som det er lavet nu ja Smile men det er ikke så svært at lave nye moduler til det

Kom med jeres ideer til hvad i kunne bruge i sådanne et system, også gerne hvis i ikke arbejder i web branchen

Fra Kolding
Tilmeldt 23. Oct 05
Indlæg ialt: 900
Fra  WORDPRESSKONSULENT ApS Skrevet kl. 15:26

Thomas Gravesen:

Som systemet er lavet nu  så kan man oprette nye kunder i systemet, de kunder kan man så skrive med igennem systemet

Der kan fremvises hvad der er blevet lavet til kunden, feks et logo så kan det vises der. Så kan kunden kommentere på hvad han syntes. Der kan oprettes ansatte og holdes styr på timer, hvor mange der er brugt og alt sådanne noget

Hvis det er dét man har brug for, kommer man ikke udenom Tasks :)

--
Uffe Fey, WordPress-konsulent på fuld tid

Fra Nuuk
Tilmeldt 9. Feb 09
Skrevet kl. 16:04

Uffe Fey / Tasks:

Thomas Gravesen:

Hvis det er dét man har brug for, kommer man ikke udenom Tasks :)

Når du nu var så flink at reklamere i min tråd, så kan du også få lidt hårde ord med på vejen Wink
Skal lige sige at jeg ikke har prøvet din demo men har kun læst dit website

Kan dine kunders "kunder" betale deres fakturaere online ?
Er der api tilgang til integration?

Hvis ikke, så har mit halvfærdige produkt allerede skubbet dig af pindenWink

Fra Kolding
Tilmeldt 23. Oct 05
Indlæg ialt: 900
Fra  WORDPRESSKONSULENT ApS Skrevet kl. 16:32

Well, det er nu engang sådan debatfora fungerer :). Og da dette ikke ligefrem er en tråd hvor du reklamerer med et færdigt produkt, snarere blot spørger om der er interesse, kan jeg ikke se problemet i at nævne et produkt der er tilgængeligt.

Og jeg vil nu ikke ligefrem kalde det hårde ord. Jeg har intet problem med at du nævner to ting Tasks ikke har, hvis det er dét du tror eller håber ;). Det er ikke meningen at Tasks skal kunne alt. Hvis dét er målet, kommer man til at gå på kompromis med flere vigtige ting som eksempelvis brugervenlighed og overblik, og det er jeg ikke interesseret i. Tasks kan det det skal kunne, og gør det godt. Men der kommer hele tiden nyt til, på baggrund af brugernes feedback og ønsker, såfremt det passer ind i filosofien bag systemet. Nogle gange skal man dog bare sige nej. Og hvis der en dag kommer en bruger og efterspørger API eller andet, vil jeg tage stilling til det og først dér. Der er ingen grund til at gøre det før. Det er en stor del af filosofien bag Getting Real og KISS - begge forsøger Tasks at efterleve.

--
Uffe Fey, WordPress-konsulent på fuld tid

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 21:42

Thomas - Kunne godt tænke mig at se en demo af dit system :)

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Nuuk
Tilmeldt 9. Feb 09
Skrevet kl. 09:53

Niels:

Thomas - Kunne godt tænke mig at se en demo af dit system :)

Smid mig en email på thomas@aboutweb.dk så sender jeg dig en demo når det hele er klart :)

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)