Jeg har udviklet et super lækkert kundesystem til mit webbureau, hvor folk kan betale med diverse gængse kreditkorts og sådanne noget. Men er det noget for jer der ude ? skal jeg lave en hostet løsning?
Som systemet er lavet nu så kan man oprette nye kunder i systemet, de kunder kan man så skrive med igennem systemet Der kan fremvises hvad der er blevet lavet til kunden, feks et logo så kan det vises der. Så kan kunden kommentere på hvad han syntes. Der kan oprettes ansatte og holdes styr på timer, hvor mange der er brugt og alt sådanne noget
Når et projekt er færdigt og godkendt så oprettes der en faktura som kan vises i PDF, og betales online lige pt kun med paypal men jeg skal have smidt PBS ind i systemet også
Der er millioner af funktioner, må nok hellere smide en demo op i kan få lov at lege med
Som systemet er lavet nu så kan man oprette nye kunder i systemet, de kunder kan man så skrive med igennem systemet
Der kan fremvises hvad der er blevet lavet til kunden, feks et logo så kan det vises der. Så kan kunden kommentere på hvad han syntes. Der kan oprettes ansatte og holdes styr på timer, hvor mange der er brugt og alt sådanne noget
Hvis det er dét man har brug for, kommer man ikke udenom Tasks :)
Som systemet er lavet nu så kan man oprette nye kunder i systemet, de kunder kan man så skrive med igennem systemet
Der kan fremvises hvad der er blevet lavet til kunden, feks et logo så kan det vises der. Så kan kunden kommentere på hvad han syntes. Der kan oprettes ansatte og holdes styr på timer, hvor mange der er brugt og alt sådanne noget
Hvis det er dét man har brug for, kommer man ikke udenom Tasks :)
Når du nu var så flink at reklamere i min tråd, så kan du også få lidt hårde ord med på vejen Skal lige sige at jeg ikke har prøvet din demo men har kun læst dit website
Kan dine kunders "kunder" betale deres fakturaere online ? Er der api tilgang til integration?
Hvis ikke, så har mit halvfærdige produkt allerede skubbet dig af pinden
Well, det er nu engang sådan debatfora fungerer :). Og da dette ikke ligefrem er en tråd hvor du reklamerer med et færdigt produkt, snarere blot spørger om der er interesse, kan jeg ikke se problemet i at nævne et produkt der er tilgængeligt.
Og jeg vil nu ikke ligefrem kalde det hårde ord. Jeg har intet problem med at du nævner to ting Tasks ikke har, hvis det er dét du tror eller håber ;). Det er ikke meningen at Tasks skal kunne alt. Hvis dét er målet, kommer man til at gå på kompromis med flere vigtige ting som eksempelvis brugervenlighed og overblik, og det er jeg ikke interesseret i. Tasks kan det det skal kunne, og gør det godt. Men der kommer hele tiden nyt til, på baggrund af brugernes feedback og ønsker, såfremt det passer ind i filosofien bag systemet. Nogle gange skal man dog bare sige nej. Og hvis der en dag kommer en bruger og efterspørger API eller andet, vil jeg tage stilling til det og først dér. Der er ingen grund til at gøre det før. Det er en stor del af filosofien bag Getting Real og KISS - begge forsøger Tasks at efterleve.