Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

JEG SØGER ELLER FINDES DER TELEFONSÆLGERE SOM...?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 16:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Er der nogen der kender eller kan anbefale et eller flere telemarketings firmaer?

Hvor de tager provision/procent ved hvert salg de laver/lukker.
Da jeg ikke ønsker og betale et fastbeløb, da jeg jo ikke ved om de overhovedet kan skaffe mig nogle kunder.

Jeg har selv en liste på 1700 telefonnumre til diverse firmaer.

Håber i kan hjælpe mig!

GREAT

Tilmeldt 30. Jun 09
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 09:11

Hej Great.

Vi vil her på Costa Office gerne være behjælpelige og komme med et tilbud, men vi skal have flere informationer selvfølgelig.

Er det muligt at få at vide hvilke salg det drejer som om? Et tlf nummer på dig og eventuelt også en mail?

Med venlig hilsen

Franck Sidenius

Costa Office

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:18

Tror du får meget svært ved at finde nogle der vil gøre det 100% provisions lønnet. Afhængeligt af dit produkt.

Folk vil kun sælge 100 % provisions lønnet - hvis de er 1000% sikker på det er pice of cake at sælge det. Men det er langt fra alt der er det.!! Lav hellere en blanding af timeløn + provision - det tror jeg du kommer længere med!!

Tilmeldt 11. Aug 09
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 11:19
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Great

Hvis du stadigvæk er interesseret, er du meget velkommen til at kontakte mig. Så kan vi få en dialog om hvad det er du kan tilbyde og hvad vi kan tilbyde. Du er meget velkommen til at kontakte mig på, kasper@mk-outsourcing.dk

Med venlig hilsen

Kasper

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 11:21

Er du igang med at finde samtlige gamle indlæg frem for, at smide din reklame i :)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)