Hej! Måske er der én, som kan hjæpe mig og give et kommentar hvor realistisk det hele er:
Jeg er i gang med mit eksamensprojekt( læse til designtecnolog med sværpunkt i tøjproduktion) Vores opgave var at forskønner byen. Vi fandt på at konstruere og designe en cykelsystem( på 2 etager) som passer til Nørreport station 2013. ( der foreligger noget plæner om ombyggning fra DSB arkitekterne) Hele vore opgave er fikitv- men skal alligevel være så realistisk som muligt. Cykelsystemer bliver solgt til Københavns Kommune. Jeg står for sourcing af belysning. Jeg har valgt at gør det hele miljøvendligt. Cykelsystemet bliver belyst med LED dioder ( forbruger næsten ingen strøm) På mit cykelsystems tag kommer der en solcellefolie som forsørger LED dioder med lys. Der Danmark ikke er det solrigeste land, kommer der en bevægelsessensor på, for at kun belyse om natten, hvis det er nødvendigt. Vores cykelsystem bliver produceret af en dansk stålvirksomhed( Vi er iværksætter, så snart denne projekt er færdig går vi i gang med noget nyt ) Mine LEDlys bliver leveres fra en dansk leverandør, Solcellefolien fra en tysker( forhåbentlig- jeg kan simpelthen ikke få en pris på 2 kvm solcellefolie) Cykelsystemet bliver direkte leveret til nørreport, der står nogle håndværker& elekriker( vi fik et tilbud :)) som opbygger og opstiller det. Mine LED og Solcelleanlæg skal leveres til et lagerhotel, derfra bliver det igen leveret til Nørreportstation. Levering af LED, Solanlæg og cykelsystemet skal være på den sammen dag, for at håndværker kan bygge det sammen. Jeg har bestemmt mig for et lagerhotel, fordi LEDlysene og solanlæget ikke kommer på sammen tid og jeg ikke vil ingå en risiko, at varen ikke bliver leveret til det aftalte tidspunkt/ sted af leverandørene. Mit spørgsmål er om I synes at det er realistisk. Jeg skal også komme med en kostpris og sandsynligvis med en forklaring, hvorfor jag har valgt danske leverandøre( så bliver det jo dyrere end hvis man producerer i f.eks Japan. Begrundelse: Det handler sig om en ordreproduceret projekt ( f. eks 50 stykker), efter opbygning er det kommunens ansvar for vedligholdese, hvis der er nogle problemer kan kommunen bare ringe til leverandørene- ingen kommunikationsvanskligheder- fordel nærmiljø. Vil det være nok begrundelse? Derudover søger jeg en Transportfirma som kan levere mine varer fra lagerhotellet til Nørreportstation. Har I en forslag? Jeg skal holde en foredrag i 10 minutter. Hvis der er noget som jeg har glemt- vær så sød og sige det!!! Jeg håber der kommer noget hjælp og kommentar :) ( jeg er tysker, har boet i DK i 3 år- undskyld for min forfærdelige ordstilling og stavefejl :)) Melanie
|
Kære Melanie,
Kan du lide LED spotlight og LED pærer?
Jeg er Celia fra WERUN, en professionel LED factroies i disse to produkter.
Velkommen til vores hjemmeside: eneteri.en.alibaba.com www.enteri.cc
Hvis du har brug for, PSL kontakte mig: enteri001@hotmail.com
Venlig hilsen
Celia