hej... jeg går og arbejder på en forretningsplan, men for at få noget mere kød på den og få noget relevant vejledning omkring mange spørgesmål kunne jeg godt tænke mig at komme på et iværksætterkursus! der er mange på nettet, men de fleste er sådan nogle 5 aftenskurser! kunne godt tænke mig at komme på en af de kurser som kører intenst over flere uger, hvor man blandt andet får direkte vejledning og hjælp til udarbejdelse af forretningsplanen. er der nogen som har en anelse om hvor man kan komme på sådan et kursus i kbh ? på forhånd tak ! |
iværsætterkursus ?
Prøv evt. at tage kontakt til Lasse fra http://www.saetivaerk.dk/ Han var underviser på det kursus i Århus, så det er da muligt at han kan guide dig videre til noget lignende i Kbh. Mvh. Morten Bock |
Jeg kender desværre ikke nogle iværksætterkurser af længere varighed i København ![]() Vi starter et nyt kursus af 11 ugers varighed her i Århus mandag d. 14. august - men det kan jo ligesom ikke rigtig hjælpe dig i København. Men du er meget velkommen til at ringen til mig, så kan det være, at jeg kan sende dig videre til nogle andre. Eller hjælpe dig på en anden måde! / Lasse Karlberg mobil 28 72 74 13 www.saetivaerk.dk |
Se evt. Anette Sand''s kursusoversigt på www.inloco.dk |
hej samara idemassage er der et kursus der hedder i kbh jeg har været på det det var meget skuffende det virkede ikke som de havde nogen rigtige kompetancer andet en at søge støtte og eu penge til deres kursus som der vistnok var deres eneste projekt som kunne køre men det er noget tid siden så det kunne være de var blevet noget bedre nu og hvis du er helt grøn så får du gennemarbejdet din ide halvdelen er spildt arbejde men det er stadig 50% bedre end intet og lyt ikke til deres historier om deres succes rater med 80% får realiseret deres ide det er .... så det kan høres men det vil give dig lidt mere end at lave det solo mit råd til dig er først at prøve TIC hvis det stadig hedder det og få nogle råd i din givne situation mvh |
Jeg ved ikke, om om du har arbejde eller er arbejdsløs. Men hvis du er på dagpenge, så har du muligheden for at få bevilliget 4-8 rådgivningssamtaler via AF. Rådgivningen vil så tage 100 % udgangspunkt i dit behov for at lave en god forretningsplan og få en bedre start som iværksætter. Derudover vil jeg også på det varmeste anbefale www.100svar.dk De har - næste - svar på alt inden for det at starte som selvstændig. En fatastisk side! /Lasse Karlberg Sætiværk |
http://www.amino.dk/idealbb/view.asp?topicID=6377 |
Er dette her noget du kan bruge? Mange hilsner fra Mette |
Hej Samanta Jeg ved, at man i Aalborg kan få vejledning af det lokale erhvervsråd. Der kan du få en konsulent tilknyttet i opstartsfasen, der også kender relevante personer. De arrangerer også iværksætterkurser over flere uger. Mon ikke I har noget lignende i København? Hvis jeg var dig, så vil jeg kontakte det lokale erhvervscenter. |
Hej prøv at besøge iværksættermessen i Forum, 1.-2. september der kan du finde en del inspiratin og kontakter. mvh Heine |
"He who has begun his task is half way done. Have the courage to begin!"