Hejsa, Jeg skaber værdi ude hos mine kunder - ikke bag skærmen med tårnhøje bekymringer og alt for meget tidsspilde på håndtering af min private såvel som virksomheds økonomi. Derfor søger jeg en ærlig, pålidelig, troværdig, diskret og erfaren person/firma, som jeg gerne vil betale for at styre og optimere min økonomi i mit lille enkeltmandsejede konsulentfirma. Jeg "tror" jeg har brug for hjælp til følgende: 1. Oprettelse af online bogføringssystem (evt. e-conomics) og kontoplaner 2. Kvartalsvis bogføring, momsafregning og bankafstemning (der er tale om 20-40 bilag per kvartal) 3. Optimering af privat såvel som virksomheds økonomi inden for lovens rammer (hus, bil og virksomhed) 4. Årlig årsrapportering og udvidet selvangivelse Hvis det har din interesse, så send mig en mail på jens.adamsen@gmail.com Mvh Jens Adamsen |
Jeg har flere små konsulentvirksomheder i min lille biks så det vil jeg godt kunne hjælpe dig med.
Du må gerne sende mig en mail med lidt mere information om dig og din virksomhed hvis du har lyst. Du kan se mere information på min hjemmeside om mig.
Vh Jørgen Olsen