Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opklipning af PSD-filer

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 25. May 06
Indlæg ialt: 1020
Fra  Payday A/S Skrevet kl. 22:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Designfirma leverer pds-filer.

Softwarehus ønsker levering af opklippede psd-filer.

Jeg har ikke en dyt forstand på det, men har tilsyneladende behov for en 'mellemmand'.

Jeg har set mange tilbud rundt omkring på opklipning af psd-filer, men kan ikke lige overskue om der - også blandt dette område - er dygtige og mindre dygtige 'opklippere'.

Har brug for et tilbud - OG et godt råd til, hvordan jeg undgår at arbejdet ikke bliver lavet ordentligt.

PSD-filerne forventes klar om 2-3 uger.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 22:48

Espresso:

et godt råd til, hvordan jeg undgår at arbejdet ikke bliver lavet ordentligt.

Det undgår du ved at ringe til Nikolaj fra http://www.css-outlet.com  han har ihvertfald endnu aldrig svigtet mig :)

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6569
Fra  TextReactor Skrevet kl. 22:49

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 22:51
Tilmeldt 25. May 06
Indlæg ialt: 1020
Fra  Payday A/S Skrevet kl. 23:03

Man må sige, at enigheden er stor.

Jeg er overbevist - og har også fanget pointen på Nicolai's website:

Citat fra hjemmesiden:

Denne service er rettet mod de designere, som er gode til at arbejde med Photoshop, farvesammensætninger og opbygning, men ikke lige har styr på, hvordan man skriver god tableless kode, eller er træt af at bruge tid på at klippe grafikken op og sætte den sammen i Dreamweaver eller Frontpage.

Passer vist på den designer, som jeg har kontakt med. 

Ligeledes er den velegnet til programmører og udviklere, som finder html-kodning trivielt og kedeligt eller blot virksomheder, der har travlt og gerne vil outsource dele af sine opgaver.

Og den passer vist på programmørerne.

Så jo - jeg er overbevist.

Tak for de ensartede råd Smile

Tilmeldt 8. Nov 07
Indlæg ialt: 718
Skrevet kl. 23:14

Hej,

Du er velkommen til at kontakte mig :) Vi tilbyder slicing fra 500 kr. pr. side, og kan garantere dig for at det er kvalitet vi laver ;)

Et udpluk af vores referencer:

http://www.adnecto.dk/clients/20090408001/

http://www.adnecto.dk/clients/20090509001/

http://www.adnecto.dk/clients/imarketing/

http://www.adnecto.dk/clients/ragone/

Det kunderne især er glade for, er strukturen og kommentarerne i kildekoden.

Skriv en mail til martin@adnecto.dk, så vil jeg se om jeg kan gøre noget for dig :)

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 02:07

Tak for alle anbefalingerne, bliver jo helt rørt :-)

Men jo, jeg vil godt kunne hjælpe og vi skal nok finde en god "amino-pris" der matcher dine behov.

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 15:54

Hvis det ikke lige skal være Nikolai, så har jeg fin erfaring med www.psd2html.com

Gode priser og voldsom god markup når man vælger den store pakke.

Fra Indonesien
Tilmeldt 19. Dec 07
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 16:21

Rasmus Lindgren:

fin erfaring med www.psd2html.com

Gode priser og voldsom god markup når man vælger den store pakke.

Jeg har prøvet dem et par gange og med blandede resultater. Både deres billige og dyre modeller har jeg prøvet er gået grumt. Et par gange har de først leveret noget brugbart efter MANGE gange den lovede leveringstid og først efter at jeg har skrevet med store bogstaver til en højere oppe i deres system.

Måske det bare er mig der stiller urimeligt høje krav, men de lover trods alt at kunne levere godt kvalitet. Selvsagt, et velkodet mockup med lidt kvalitetskontrol, det laver man ikke på kun 8 eller 16 timer - heller ikke selvom man sidder og laver det dagligt :-)

Hilsen Michael. 
Uddannet Art Director, er Adobe Certified Expert og super god til XHTML, CSS, Javascript og AJAX. Elsker open source løsning så som Wordpress og Joomla.

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 19:43

Michael Rasmussen:
Måske det bare er mig der stiller urimeligt høje krav, men de lover trods alt at kunne levere godt kvalitet. Selvsagt, et velkodet mockup med lidt kvalitetskontrol, det laver man ikke på kun 8 eller 16 timer - heller ikke selvom man sidder og laver det dagligt :-)

Jo man skal nok ikke vælge dem fordi der står at de levere på 8-16 timer. Dette er kun den relle produktionstid "når de går igang!!!". De havde et væld af spørgsmål som skulle frem og tilbage inden de begyndte det egentlige arbejde. Omvendt bliver leverancen også bedre når de får svar på alle deres spørgsmål.

Men kvaliteten havde jeg absolut intet at udsætte på. Og da slet ikke til prisen.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)