Er der nogen der kender til en mob. tlf. eller et mob. abonnement, som kan blokere for alle indgående opkald undtagen tlf. numre fra en må-gerne-ringe-til-mig liste ? Jeg har noget familie der har blandet deres privat og erhvervs telefoni sammen, og så er de aldrig til at træffe efter fyraften eller i weekenden, fordi de ikke vil forstyrres af erhvervskunder. Det er forståeligt nok, men det er lidt problematisk for den øvrige familie, som gerne vil i kontakt med dem. Men hvis jeg kunne forære dem en mob. tlf. eller foreslå et mob. abonnement, der kan ovennnævnte, så tror jeg, at der vil være en chance for at løse dette specielle problem! Det nytter ikke at give dem en special tlf. hertil, for de kan ikke finde ud af at holde et tlf. nummer hemmeligt ;-) Den løsning er nemlig afprøvet og dur derfor ikke! På forhånd tak for hjælpen /Grosen Friis |
Søges: Mobil tlf. eller mob. abonnement, som kan blokere for alle indgående opkald undtagen tlf. numre fra en må-gerne-ringe liste
Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
- 1
SEO konsulent og partner hos OnlinePartners.dk
Hilsen ANders |
Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum. Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding.
Hej Anders Mange tak for svar, den har jeg også i baghånden! Men jeg håber på at kunne få et godt råd fra en Amino, der selv har sådan en mob. tlf. eller abonnement! /Grosen Friis |
Min Sony Ericsson M600i kan det du snakker om vil jeg tro. Du kan lave en list over folk der må ringe til dig, resten kommer ikke igennem. Det kan du bare slå til når det passer dig. Dbh Martin |
Min W800i kan det samme, og jeg er ganske sikker på, at kærestens K700i samt min gamle T630 også kunne. Det er ritti smart. :) |
Hej Martin Tak for svar, dem model vl jeg undersøge nærmere! /Grosen Friis |
|
Nyt projekt: polterabend . Eller prøv teambuilding.dk
Hej Tobias Mange tak for tippet, den vil jeg bruge som plan B ;-) /Grosen Friis |
Min firmamobil står i lange perioder til at omstille til den private (så ligger firmaobilen slukket i en skuffe på kontoret, indtil jeg kommer i en periode hvor jeg skal bruge den meget) Kan man sætte en Nokia til at give en specifik ringetone for alle "omstillede" opkald?... |
|
Side 1 ud af 1 (10 indlæg)