Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webbaseret CRM-System

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 07:42 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra Aarhus
Tilmeldt 10. May 06
Indlæg ialt: 687
Fra  BreakBuddy Skrevet kl. 09:54 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hop på Highrise gratis versionen. Salesforce.com er kæmpe stort og kan en helt masse. Nu kender jeg ikke din virksomhed, men jeg tror for 96% af alle aminoer er sådanne systemer overkill.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 14:55 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra Atlanta
Tilmeldt 6. Jun 09
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 15:04 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Hr. Lund,

tak for svaret. Ja, må indrømme at Overkill-versionerne sugarcrm, salesforce og vtiger frister med en masse "nice to have"-features...
Og vil bestemt tage dit råd med i overvejelserne om at fravælge for megen "lir".

Mht. gratisversionen af Highrise så giver denne vist kun adgang til 2 brugere og ingen fildeling - eller kigger jeg det forkerte sted?

Ønsker man at skifte system senere, har nogle så oplevet problemer med eksport af data imellem udbyderne/programmerne?

Endnu en gang, tak for svaret :)

Jonas

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 15:13 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jonas:

Ønsker man at skifte system senere, har nogle så oplevet problemer med eksport af data imellem udbyderne/programmerne?

Uanset hvilket system du vælger, skal du ikke forvente at kunne eksportere og importere alle data uden hjælp fra den nye leverandør til at få det lagt på de rette hylder i det nye system.

Men hvis du kan få dine data ud i et rimeligt råt dataformat (f.eks. CSV eller tilsvarende) er du godt hjulpet og kan i det fleste tilfælde med lidt databasemagi hos din nye leverandør, få importeret tingene.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Aarhus
Tilmeldt 10. May 06
Indlæg ialt: 687
Fra  BreakBuddy Skrevet kl. 15:44 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja der er kun adgang for 2 brugere, kan ikke huske med fildelingen. Vi gjorde det indtil det blev nødvendig med større version:

Dele login, og så have en fælles mappe på en mindre server hvorpå vores filer var. Så linkede vi bare til dem. Det gælder om at minimere udgifter uden at maksimere besværet...

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Jan 09
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 15:50 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Vil bare lige tippe om Zoho CRM. Webbaseret, forholds nemt at gå til, og med masser af tilpasnings- og udvidelses-muligheder senere hen. Bruger det selv til en del af mine kunder.

- Martin

Fra Atlanta
Tilmeldt 6. Jun 09
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 22:41 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen folkens,
tak for alle anbefalingerne.

Vil for god ordens skyld sige, at valget faldt på SalesForce.com.
Jeg har kigget på 8-9 CRM systemer.

De billigste af dem synes at være lige en tand for basic til det pågældende projekt -
Og jeg er også krøbet uden om CRM-systemer som skal bruge 3.parts-programmer for at blive webbaseret etc.
Ønsker et så gnidningsfrit forløb som muligt :)
Nogle af de simplere systemer endte også med at være tæt på samme pris som jeg nu giver -

Så har valgt at betale lidt ekstra, for at sikre skaleringsmulighederne, samt have fildelingsplads i systemet - og samtidig have adgang til nogle interessante features. Så må vi se om de bliver helt irrelevante.

Valget faldt på SalesForce's "Group"-løsning, som for $35 user/month, som giver flg højt vægtede fordele:
- 1 GB fildelingsplads
- Udtræk af Salgsrapporter
- Der er Leads- og Opportunities tracking på kontakterne
- Og det er webbaseret, hvilket er et must i dette projekt...

Igen - tak for hjælpen folkens :)

Fra København SV
Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 16:40 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonas

Tak for at du skrev hvad du valgte.

Jeg kunne godt tænke mig at høre om dine erfaringer med Salesforce? Vil du skrive lidt om hvordan det er gået?

Købte du det på salesforce.com? Jeg kan ikke se hvor man kan købe produktet henne.

 

Mvh. Esben Gadsbøll.

Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 1880
Skrevet kl. 02:25 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Esbeng:
Hej Jonas
Tak for at du skrev hvad du valgte.
Jeg kunne godt tænke mig at høre om dine erfaringer med Salesforce? Vil du skrive lidt om hvordan det er gået?
Købte du det på salesforce.com? Jeg kan ikke se hvor man kan købe produktet henne.

 Mvh. Esben Gadsbøll.

Jeg har gennem de senest 11 år arbejdet i en del forskellige CRM systemer - Superoffice, ACT, Goldmine og salesforce.com.

Af disse systemer er salesforce klart det dårligst fungerende udfra en salgsmæssig betragtning. Det er utrolig fleksibelt mht tilpasninger, og rapporter, men det er et system der kræver alt for meget manuelt arbejde for at gøre funktionelt.

At systemet er webside baseret betyder at du åbner og lukker websider i et væk. Der findes en synkronisering af kontaktdatabasen til din lokale computer, men kun en brøkdel af salesforce.com funktionaliteten (4 af 10 tabs) bliver overført. Kort og godt så dræner salesforce.com meget tid, og helt naturlige funktioner bliver vanskeliggjort.

Mine krav til CRM systemer er at alle dokumenter ligger i systemet, alle emails og attachments, telefonopkald logges, effektivt kalendersystem og jeg skal have adgang til min information uanset om jeg er i en flyvemaskine eller på kontoret. Der er så utrolig mange nice to haves i forskellige systemer.

Superoffice har det bedst designede interphase til brugerne og læres på under en time for de fleste. Systemer er godt og solidt, men begrænset i faciliteter og hvad det kan gøre for dig.

Act er verdens mest brugte. Det er helt fantastisk i deres integration til telefoner. Hvis du har megen telefonaktivitet (ind og ud) så er det et fantastisk produkt.

Goldmine har det mest komplekse interphase, men har et væld af faciliteter. Indbygget intranet, indbygget email klient der ikke rammes af virus, fuld helpdesk, ekstrem automatisering af processer. Denne applikation kan lave utrolig meget opfølgning, allokering af leads - ex. kunden har et Rødovre postnummer, så sendes leaded til Bent, og vi chaecker at han har fulgt op indenfor 24 timer, ellers promptes salgschefen.

Jeg ville vælge et af disse systemer og køre dem i et web replikeringsmiljø, eller køre web versionerne

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)