Ja jeg ved bare ikke lige hvor jeg finder min målgruppe henne Men det jo jer, kloge mennesker, der har mest erfaring - meget mere end mig! - Så hver gang jeg får et svar fra jer, så bliver jeg klogere.
Har i forslag til at forbedre min service? så jeg måske kunne ramme lidt af jer
Hvad vil fange dig bedst? gratis fragt og 70 for handskerne. Eller betale for et par + fragt.
Når du typisk køber et produkt som golf handsker, køber du det som et komplementær produkt (dvs. at det er et tillægskøb du laver), fx. hvis du køber nogle andre ting på siden. Tror ikke der er ret mange der går ind og bestiller blot et par handsker!
Simon:
Nej meningen er at man får disse hver uge, 14. dag eller en gang om måned.
Vil du lave et "popcorns abb"? Vil det ikke være nemmere at sælge en ordenlig røvfuld popcorn ad gangen, i stedet for der er udgifter til porto hver 14 dag? Så hurtig bliver dine popcorn vel heller ikke for gamle ;)?
Ja det vil jeg. Nej jeg har ikke lyst til at have kunder en gang kun, jeg vil have kunder der løbende får nogen af min gode produkter - Popcorn kan holde sig i et år, så det bliver nok ikke et problem.
Ja det vil jeg. Nej jeg har ikke lyst til at have kunder en gang kun, jeg vil have kunder der løbende får nogen af min gode produkter - Popcorn kan holde sig i et år, så det bliver nok ikke et problem.
Det var os bare min udlægning af sagen, hvordan jeg vil finde det bedst. Men det er dit projekt, så du må jo heldigvis selv bestemme :). Bare lidt input jeg kom med :)!!