Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kender nogen et firma, der laver kvalitetsfotobøger

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Apr 07
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 13:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

Min mand og jeg arbejder som fotografer ved siden af vores almindelige fuldtidsjobs, og gør det særligt i bryllupper. Vi har efterhånden fået fat på nogle gode "traditionelle" albums, og har også et engelsk firma, der trykker fotobøger, der lever op til vores kvalitetskrav - med lækre faste/tykke trykte sider, som kan holde til at blive bladret i mange gange. MEN de albums vi sælger nu er desværre lige en tand for dyre til, hvad bryllupskunderne generelt har lyst til at slippe - og vi har endda sat prisen så lavt som muligt, så det er ikke fordi vi tjener for meget på dem!

Er der nogen fotografer her på siden, der har gode links/kontakter til steder danske eller europæiske, der trykker lækre fotobøger i en kvalitet, der er bedre end dem, enhver (privatperson) kan trykke på diverse internetsider? Eller er der mon ligefrem nogen her, der laver sådan noget.

Til inspiration for hvad det er vi søger, så tjek vores nuværende leverandørs hjemmeside ud her:
www.sim2000imaging.com
Se under albums og books.

Mange hilsner
Kamilla Hjortkjær
Fotohajerne.dk

Tilmeldt 4. Jun 09
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 18:50
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Kamilla,

Jeg er selv fotograf og kender godt det med, at kvaliteten af fotobøger ikke lever op til det forventede. Jeg har prøver flere firmaer som laver fotobøger. Sjovt nok bruger jeg dem også til at lave fotobøger til særlige dage, bryllupper, konfirmation og min søsters studenterfest, ja sågar min lille søns børnehaveudflugt fik en flot fotobog med på vejen. Priserne på fotobøger er jo ved at være så lave at man godt kan tillade sig at tilbyde en fotobog oven i selve fotograferingen når man er ude for at jobbe. Smile