Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Folk til at oversætte tekster.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Horsens
Tilmeldt 26. Dec 08
Indlæg ialt: 141
Fra  Trendhim ApS Skrevet kl. 19:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Vi har flere gange haft diverse til at oversætte tekster for os. Fx har vi været rigtig godt tilfreds med languagewire.com.

Dog er det super dyrt, og nu søger vi nye græsmarker.

Er der nogen der kender et sted på nettet man kan finde folk til at oversætte tekster fra dansk til henholdsvis engelsk,svensk,norsk,tysk og finsk. Alle behøver ikke være samme sted bare nogle så ville det også være fint. :)

Jeg er naturligvis ude efter en billigere pris, men samtidig vil jeg nu også gerne være sikker på at kvaliteten er i orden! - Så har ikke lyst til bare at springe på den første og den bedste privatperson til at oversætte.

Ser frem til at høre hvad i andre har gjort.

Mvh. Sebastian Petersen

sebastian.tp@gmail.com

Stifter og medejer af Trendhim ApS & Lucléon ApS. - Læderarmbånd

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sebastian!

Hvis du i stedet for de store oversætterbureauer vælger kvalificerede freelancere, får du med stor sandsynlighed en bedre pris. For bureauerne sender oftest opgaverne videre til underleverandører, som netop er freelancere. Så hvorfor ikke springe mellemledet over?

Men hvad så med kvaliteten? Der tror jeg faktisk ikke på, at de store bureauer nødvendigvis garanterer bedre kvalitet. Eller... Man kan ikke være sikker på det. (Jeg har i hvert fald set rigtig mange dårlige oversættelser, som skulle være kvalitetskontrolleret, og jeg skal komme efter dig...) Og du ved jo i bund og grund ikke, hvem der oversætter din tekst.

Hvis du derimod giver opgaverne til freelancere / enkeltmandsvirksomheder / mindre virksomheder, hvor du kender din oversætter, kan du ved hjælp af vedkommendes CV hurtigt danne dig et billede af kvaliteten.

Og jeg har så i den forbindelse netop skrevet en mail til dig! :-) Jeg kan sikkert tilbyde netop det, du har brug for...

Venlig hilsen

Timo Iwersen

Timotext

Oversættelser tysk-dansk / dansk-tysk

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)