Ville lige høre om der var nogen herinde der skulle med til Iværk06 i Forum i KBH her den 1/2 September.. Jeg er nemlig i den situation at jeg meget gerne selv vil derover om Lørdagen. Men da jeg ikke har noget kørekort (endnu), så ville jeg lige høre om der måske var andre aminoer fra Vejle eller omegn der skulle derover, som jeg kunne køre med ?.. Skal selvfølgelig nok give en lille skilling for det med benzin og bro afgifter... Ellers skal jeg nemlig have bestilt mig nogle togbiletter her snart. Så hvis der er nogen der skal det, og har plads og lyst til at give mig et lift, så må i meget gerne skrive :) .. |
Iværk 06 - Transport
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
- 1
vh Brian Knudsen |
Hvordan var det sidste år?.. Har hørt det skulle have været ret godt !.. Jeg er bosiddende i Billund, men kan sagtens komme ind på Vejle Banegård eller sådan noget, hvis det gør det nemmere.. Hvor er du selv fra?. |
Jeg var med sidste år og tager også afsted i år, men da vi holder til i København i forvejen er der ingen befordringsudfordringer eller -ordninger at deltage i. Jeg skal ikke have en stand (det er for dyrt), men jeg har fået et "hjørne" hos en revisor, og herudover skal jeg muligvis lave noget med DIF. Det er mit indtryk, at den messe kunne være meget bedre, meget mere levende og meget mere interessant for iværksættere, end tilfældet er i øjeblikket. Men man kan måske finde et interessant foredrag - og så kan vi jo møde hinanden allesammen. Sidste år var der rigtig mange stande købt af store firmaer: Multidata (som er hovedsponsor), alle de store banker, mange store revisonsfirmaer, advokater, Microsoft osv. Men også nogle mindre ind imellem. Altså store hajer, som er ude for at spise små fisk. Men jeg havde en rigtig, rigtig hyggelig messe sidste år og glæder mig meget til i år også, hvor jeg skal forsøge at promovere Franciskanerserien og få delt nogle kursuskataloger ud :-) |
Messen er ret lille... og jeg synes der mangler nogle flere "stande" Det fedeste kunne jo være at opdele hele skidtet, således de "store" fisk sidder sammen, og så der ved siden af var et område med iværksætterstande... Hvis man bare er der for at se hvad det er, så tager det et kvarter at gå det hele igennem, inklusive pølser og øl... Men engagerer man sig, så kan det være 2-3 timer kan bruges fornuftigt! Jeg var ikke videre imponeret, men nu har vi en stand i år (med Thorborgs gamle firma ![]() |
Stefan Avivson
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)