Har du mange freelancers eller bare svært ved at kommunikere til forskellige dele af din virksomhed, ja så har jeg nu testet et stykke Open source software der fungere ganske fortræffeligt. Et groupware system består af følgende: Kalender. Opgave liste Projekt manager TimeSheet (Tidsforbrug af dine projekter, samt pris ved lønninger) Filemanager (del filer med forskellige grupper) Work-flow manager plus en masse andet ![]() Systemet er udgivet under Open Source, dvs gratis at bruge og i kan hente det her: God fornøjelse |
Projekt manager (Groupware)
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
- 1
|
Hejsa Nu er egroupware jo bare at af utallige systemer der kan den slags og de har allesammen deres forcer og ulemper. Alle de funktioner der ligger i Egrouware kan et veludbygget CMS system sagtens klare. Lad mig nævne nogle produkter : - Covide CRM-Groupware - Tutos - More groupware - Sugar CRM - Group-Office groupmanager - Hipergate CRM - Enterprise CRM and Groupware System - IGSuite Integrated Groupware Suite - Tustena CRM Hipergate er fyldt med værktøjer, mere end egroupware kan hamle op med. Group-Office Groupmanager har udfra mit synspunkt den bedste brugergrænseflade Enterprise CRM and Groupware System er også læsset med funktioner. Men som sagt listen er lang og hvorfor er det at man lige netop skal vælge egroupware ? |
|
Online markedsføring - Marketingzonen.dk
|
Vil meget gerne have hjælp til at få det sat op i vores virksomhed sidst på måneden! Evt. noget man kunne ordne over en gang msn messenger support??? :-) Mvh Morten Hundahl |
Mvh Morten Hundahl @ We Make Noise
Hejsa Kiggede lidt på tråden her, da vi er igang med at lede efter et nyt system der kan dække en række krav... Det er sådan noget som: Kundestyring Kundehistorie Projekt/opgavestyring Timestyring Deadlinestyring Individuel/fælles kalender Vi håber også at finde et sytemt der er så fleksibelt som muligt, og gerne med mulighed for løbende tilpasning. Det kan jo være vores krav ændrer sig løbende:-) Jeg har prøvet at gå på egroupware, men min explorer går kold hver gang jeg prøver...men skal nok kigge på den...men i mellemtiden kunne det da være interessant at høre hvad andre bruger af løsninger:-) |
Hej Jeg skulle høre om du har fået kalenderen til at køre? Jeg har forsøgt at lave forskellige brugergrupper. Planen er så at de forskellige grupper skal have forskellige rettigheder med hensyn til at læse og tilføje i andres kalendere. Meningen er selvfølgelig at supporterne kun skal kunne læse i visse kalendere mens admin gruppen kan det hele i alles kalendere. Men selvom jeg kun giver disse rettigheder til grupperne så kan supporterne gå ind og tilføje på f.eks. min kalender. Jeg har ikke noget imod at de kan invitere, men de skal ikke kunne tilføje. Kan du gennemskue, hvad problemet er? Mange hilsner Rikke |
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)