Hejsa
Jeg ligger inde med en idé til en portal. Jeg har brug for en som kan hjælpe mig med at programere og sætte en portal op.
|
smid en mail til mig leo@xgn.dk
mvh Leo :)
Selve idéen vil jeg vente med at præsentere, men du skal selvfølgelig kunne vise nogle ref. kunne overholde en deadline, arbejde seriøst og målrettet og gerne med kontakt til grafiker, hvis det skulle blive nødvendig. Smid din e-mail og fortæl hvad du kan tilbyde. |
Hej.
Jeg har en del erfaring med opsætning af portaler og communities, og kunne godt være interesseret. Har blandt andet arbejdet en del med Dolphin, som er et ret stort community system (primært henvendt til dating-portaler, men kan modificeres til at bruges til stort set alle typer communities), og har også erfaring med at bygge portaler op fra bunden.
Send mig en mail på ch@easy-web.dk med lidt mere information om hvad du ønsker, budget mm. - så sender jeg dig gerne et par referencer. |
Vi vil gerne tage et kig på din opgave. Du kan sende beskrivelse af portalen til psj@taketwo.dk, hvis det ønskes underskriver vi gerne en NDA inden. TakeTwo består (ud over mig) af 3 programmører som alle er uddannede dataloger, hver af disse har 6-7 års professionel erfaring med webudvikling. Du kan se nogle af vores referencer på www.taketwo.dk/referencer Hvis du har sprøgsmål eller andet kan du fange mig på psj@taketwo.dk eller tlf. 70264036 Mvh Peder |
Ja vi kan da ogsaa hjaelpe :) send en mail paa adam@bezot.com |
Hej! Jeg melder mig også på banen som potentiel leverandør. Jeg byder ind med følgende:
Tag et kik på vores hjemme side http://www.1902software.dk. Når du er der så husk også at se vores referencer. Såfremt du vil tale med mig så send en mail til peter.skouhus@1902software.com Mvh Peter |