Hejsa. Jeg hedder Kasper og er en 21 år gammel grafisk design/artwork-entusiast og tidligere Krabbesholm studerende. I øjeblikket er jeg i praktik hos re-public i København. Jeg har ambitioner om at komme ind på én af de gode skoler, men inden da vil jeg tage et år hvor jeg får noget mere erfaring og udvikler min stil yderligere. Jeg står uden noget at lave fra d. 1. juni hvor mit praktikophold slutter. Jeg er interesseret i at finde et arbejde, og det optimale ville være et deltids-/fuldtidsjob med noget grafik. Jeg har ikke nogen erfaringer med fast arbejde indenfor grafisk design, men har freelancet det sidste års tid. Mine kompetencer spænder vidt inden for tryk og digitalt design. Har lavet bl.a. webdesign, visitkort, plakater til natklubber, identitetsarbejde, serigrafi og illustration. Jeg er skarp i Photoshop, Illustrator og InDesign, mens det halter lidt med Flash. Er du interesseret i at vide mere om mig eller tjekke noget af mit arbejde ud så kig på: Meget af det du finder her vil være af den mere kunstneriske art, men jeg kan forsikre om at jeg kan begå mig kommercielt. Hvis du skulle være interesseret, så skriv en mail til mig på kasperpyndt@gmail.com |
Grafik-job søges
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Portfolio: kasperpyndt.dk
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)