Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger mulige samarbejdspartner...

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Hobro
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 23:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen.

Jeg har for 9mdr. siden startet ud som selvstændig med et tømre/murer/maler ( altmuligmand )-firma inden for byggebranchen og veligholdelses-sektorn.

Siden alt det her med kriseture og nedture har det været svært og finde noget og lave selvom man er billig. Jeg blev anbefalet af min revisor at kigge ind på amino og opsøge hjælp.

Jeg søger som sagt et bygge firma / entreprenør som har rygende travltt på Jylland som godt kunne bruge et par ekstra hænder. Vi er 5 fagfolk i firmaet.

Vi har vores egen minigraver og vi udfører både små og større opgaver. Vi har været 6 mænd men desværre blev jeg nød til at fyre 1 pga.. krisen, og står yderligere med fyringsrunder hvis der ikke kommer mere i odrebogen...

Så kære amino´er hvis i har gode råd er i velkomne til at skrive dem eller kender til noget som kunne  hjælpe.'

Ps. vi er villige til at køre efter det.

Mvh. Elvir Hajdarevic

Edh Service  
9500 Hobro
Tlf: 28 21 05 72
E-Mail info@edh-service.dk
Fra Fredericia
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 23:30

Hej Elvir.

Jeg kan desværre ikke hjælpe dig med arbejde, men vil rigtig gerne sende en masse "god karma" i din retning :)

Krisen har ramt en masse virksomheder, hvilket desværre medfører økonomiske problemer og arbejdsløshed.

Jeg håber meget du får fremgang i din virksomhed - god vind fremover...

Fra Hobro
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 23:40

Tak. Thomas håber også selv på det bedste.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)