Hej Vi har fået lavet en ny hjemmeside og jeg sidder tit og ser på den og tænker er der måske noget der kunne være bedre. Det er rigtig svært og blive ved med da man jo stirer sig blind på alt. Jeg kunne godt tænke mig og høre fra folk der er gode til og skrive tekster da dette er et svært område for en ordblind (mig) Jeg bruger word og google til hjælp med de to kan ikke hjælpe mig med og sætte teksten sammen på den rigtige møde. Håber på en masse feedback på www.tex-tryk.dk siden Thomas |
Hej Thomas,
umiddelbart kan jeg godt lide hjemmesiden. Den er enkel og der er fokus på jeres eksistensgrundlag (på forsiden). Jeg har et par kommentarer som jeg håber du kan bruge.
1. Det ser ikke særlig professionelt ud at den sidst sætning på forsiden stopper midt i det hele.
2. I har mange interessante kunder og det kunne være et godt kvalitetsstempel at få deres erfaringer og meninger om jer ind på forsiden eller som en fane i menu'en. Eksempelvis at de har været tilfredse med jer, kvalitet osv. Det underbygger jeres kerneværdier, som ud fra hjemmesiden er kvalitet og "at man kan stole på jer" Derudover underbygger det også at jeres kunder er tilfredse, som I også fremhæver de har været i 30 år.
3. Jeg synes det er ret irreterende, når der er en fane, som er blank når man klikker (beklædning). Det kan selvfølgelig være fordi den er under udvikling, men når I har eksisteret i 30 år og prøver at sælge en historier kan det godt virke lidt useriøst.
Det var lige hvad jeg havde og synes generelt at hjemmesiden ser fornuftig ud. Er sikker på at du kan få andre mere "kvalificerede" meninger mhp. det tekniske aspekt af andre amino brugere.
C