Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp mig til og blive bedre

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2189
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 16:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Vi har fået lavet en ny hjemmeside og jeg sidder tit og ser på den og tænker er der måske noget der kunne være bedre. Det er rigtig svært og blive ved med da man jo stirer sig blind på alt.

Jeg kunne godt tænke mig og høre fra folk der er gode til og skrive tekster da dette er et svært område for en ordblind (mig) Jeg bruger word og google til hjælp med de to kan ikke hjælpe mig med og sætte teksten sammen på den rigtige møde. Håber på en masse feedback på www.tex-tryk.dk siden

Thomas

Mine hjemmesider: Fodboldtøj -  Tryk på t-shirts

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 07
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 17:58

Hej Thomas,

umiddelbart kan jeg godt lide hjemmesiden. Den er enkel og der er fokus på jeres eksistensgrundlag (på forsiden). Jeg har et par kommentarer som jeg håber du kan bruge.

1. Det ser ikke særlig professionelt ud at den sidst sætning på forsiden stopper midt i det hele.

2. I har mange interessante kunder og det kunne være et godt kvalitetsstempel at få deres erfaringer og meninger om jer ind på forsiden eller som en fane i menu'en. Eksempelvis at de har været tilfredse med jer, kvalitet osv. Det underbygger jeres kerneværdier, som ud fra hjemmesiden er kvalitet og "at man kan stole på jer" Derudover underbygger det også at jeres kunder er tilfredse, som I også fremhæver de har været i 30 år.

3. Jeg synes det er ret irreterende, når der er en fane, som er blank når man klikker (beklædning). Det kan selvfølgelig være fordi den er under udvikling, men når I har eksisteret i 30 år og prøver at sælge en historier kan det godt virke lidt useriøst.

Det var lige hvad jeg havde og synes generelt at hjemmesiden ser fornuftig ud. Er sikker på at du kan få andre mere "kvalificerede" meninger mhp. det tekniske aspekt af andre amino brugere.

C

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 00:56

Hej C

Jeg takker for din deltagelse. Ja jeg har problemer med beklædning det bliver ikke vist i i IE 8.0 Nogle der kan hjælpe ?

Thomas

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1511
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 13:29

Man kunne starte med at gøre siden htmlvalid. Det kan godt være det hjælper.

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Tilmeldt 23. Oct 07
Indlæg ialt: 84
Fra  Decode Skrevet kl. 13:43

Hej Thomas,

Der ligger en gang kode før beklædnings teksten og laver rod. Det ligner noget der kunne være copy pasted fra Word ind i din WordPress text editor. Det kan af og til give nogle lidt uheldige resultater. Prøv at skifte over til HTML/code i editoren og se om du kan finde følgende og fjern den del. Gem dog først lige indholdet som backup:

<p><!--[if gte mso 10]><br />
<mce:style><!   /* Style Definitions */  table.MsoNormalTable  {mso-style-name:"Tabel - Normal";  mso-tstyle-rowband-size:0;  mso-tstyle-colband-size:0;  mso-style-noshow:yes;  mso-style-priority:99;  mso-style-qformat:yes;  mso-style-parent:"";  mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;  mso-para-margin:0cm;  mso-para-margin-bottom:.0001pt;  mso-pagination:widow-orphan;  font-size:11.0pt;  font-family:"Calibri","sans-serif";  mso-ascii-font-family:Calibri;  mso-ascii-theme-font:minor-latin;  mso-fareast-font-family:"Times New Roman";  mso-fareast-theme-font:minor-fareast;  mso-hansi-font-family:Calibri;  mso-hansi-theme-font:minor-latin;  mso-bidi-font-family:"Times New Roman";  mso-bidi-theme-font:minor-bidi;}  ></p>
<p>Hos <b>Tex-tryk</b> A/S har vi gennem årene prøvet mange forskellige mærker af <b>profiltøj</b> og <b>beklædning</b>. Vi har lagt os fast på meget få leverandører af <b>tøj</b> da vi ønsker og kunne levere</p>
<p><b>T-shirts</b>, <b>sweetshirt</b>, <b>hætte trøjer, bukser, løbetøj, let arbejdstøj, børnetøj</b> for til sidst og nævne vores linje af organic cotton. (organisk bomuld)<br />
Af brands T-Time, Game, Silenzio, Yes, Nassau og Patro det brede sortiment med stor dybte er det perfekte valg for enhver virksomhed, som kun ønsker det bedste billede ud af til.</p>
<p>Vi samarbejder med ID Wear:<br />
ID Identity er kendt for kvalitet, en bred kollektion og hurtig levering. Men vi kan mere end det. Vi udvikler individuelt <b>tøj</b> – lige fra en enkelt style til en hel serie – som matcher jeres ønsker og behov. Det kan være krav om særlige funktioner og designmæssige detaljer, eller specifikke farver, der matcher virksomhedens profi l. Vi kan løse alle udfordringer med helt unikke individuelle løsninger. Vi har masser af afprøvede materialer, kvaliteter, mål og designs, som vi kombinerer med vores mange års erfaring.<--></p>

Med venlig hilsen,
Bjørn Fridal

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 13:59

Se det var jo et svar man kunne bruge til noget :) Jeg prøver. Rigtig rigtig mange tak :)

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 14:56

Hej Bjørn

Tak for hjælpen det virkede med det samme :)

Thomas

Tilmeldt 23. Oct 07
Indlæg ialt: 84
Fra  Decode Skrevet kl. 14:58

Super, det var så lidt.

Med venlig hilsen,
Bjørn Fridal

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 15:00

Jubii det virker :)

Fra Frederiksberg C
Tilmeldt 28. Apr 09
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 20:56

Hej Thomas

Sitet ser sådan set fint ud - dejlig overskuelig navigering, og det virker jo i dén grad også som om, I har stor erfaring, så det er cool nok.

Jeg vil dog sige, at sitet bliver skæmmet en del af de relativt mange stave- og kommafejl samt rodet i store/små bogstaver. Det er du nødt til at gøre noget ved hvis du vil virke professionel (Jeg vil også vurdere, at et par af undersidernes tekster kan skrives en del kortere uden at man af den grund behøver gå glip af noget indhold.)

Har du kontakt til en billig tekstforfatter eller lignende, så prøv at høre, om han/hun ikke kan gøre det billigt for dig. Hvis ikke så giv mig et praj - så vil jeg godt give dig en pris med en solid Amino rabat ;-)

God dag

Christian

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)